پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۹۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز کشور _ با اعلام این خبر اظهار کرد: حسب مصوبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغیه ستاد مرکزی اقامه نماز کشور، به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، اقامه نماز جماعت در کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
شعارسال: مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور گفت: به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، اقامه نماز جماعت در کلیه اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی تعطیل شد.
 
 حامد صالحی _ مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز کشور _ با اعلام این خبر اظهار کرد: حسب مصوبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابلاغیه ستاد مرکزی اقامه نماز کشور، به منظور پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا، اقامه نماز جماعت در کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
 
او تصریح کرد: البته می‌بایست ادارت و دستگاه‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند تا ضمن فراهم کردن شرایط مناسب برای اقامه نماز فرادا و تامین اقلام مورد نیاز برای این فریضه برای کارکنان آن دستگاه، این مهم به نحو شایسته انجام پذیرد.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  ازخبرگزاری  ایسنا  ،تاریخ انتشار:  12 اسفند 1398،کدخبر:   www.isna.ir ،98121209662
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین