پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۹۹۶
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
مدیر مجتمع تجاری تفریحی هامون شیراز گفت: با هماهنگی مالکان این مجتمع تجاری محسن و مهراد هامون‌نورد، اجاره بهای اسفندماه واحدهای تجاری این مجموعه به مستاجران بخشیده شد و وجهی از آنان دریافت نمی شود.علی محمد صراطی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کسادی بازار، نگرانی‌هایی در میان مستاجران و کسبه مستقر در ۸۰ واحد تجاری این مجتمع ایجاد شده بود که این تصمیم در جهت همراهی با آنها در این شرایط سخت اتخاذ شده است.

شعار سال: علی محمد صراطی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کسادی بازار، نگرانی‌هایی در میان مستاجران و کسبه مستقر در ۸۰ واحد تجاری این مجتمع ایجاد شده بود که این تصمیم در جهت همراهی با آنها در این شرایط سخت اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: همچنین مقرر شد که اجاره بهای فروردین ماه ۹۹ نیز به شکل نیم‌بها اخذ شود.

مدیر مجتمع تجاری تفریحی هامون شیراز اظهار داشت: همچنین با سایر دوستان و همکاران در دیگر مجتمع‌های تجاری و برخی واحدهای تجاری سطح شهر نیز مذاکراتی شده که در صورت امکان آنها نیز در این مسیر گام بردارند.

صراطی تصریح کرد: امیدواریم این اقدام به فرهنگ‌سازی و ترویج هرچه بیشتر آن در بیانجامد تا همه با کمک یکدیگر از این شرایط عبور کنیم.

در ۲۴ ساعت گذشته، مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا  در فارس گزارش نشده است،  هم اکنون ۵۱ درصد از مبتلایان در بیمارستان بستری هستند و ۴۴ درصد از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و ۵ درصد نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده اند.

با شناسایی ۹ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان فارس  آمار کنونی مبتلایان فارس به ۱۰۴ نفر رسیده است.

سایت شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 19 اسفند    98، کد خبر:   1362471، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین