پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۷۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
حرم امام رضا (ع) سه روز تعطیل شده است. رئیس شورای شهر مشهد گفت: اکنون نیز به مدت سه روز این بقعه مبارکه برای ضد عفونی تعطیل شده و امیدواریم بر مبنای همان نگاه با رجوع به بخش بهداشتی و کارشناسی و مدیران استان این موضوع تداوم یابد.
شعارسال: حرم امام رضا (ع) سه روز تعطیل شده است. رئیس شورای شهر مشهد گفت: اکنون نیز به مدت سه روز این بقعه مبارکه برای ضد عفونی تعطیل شده و امیدواریم بر مبنای همان نگاه با رجوع به بخش بهداشتی و کارشناسی و مدیران استان این موضوع تداوم یابد.

 رئیس شورای شهر مشهد در جلسه علنی امروز این شورا اعلام و از تولیت آستان قدس رضوی در این خصوص تشکر کرد.
 
بر اساس گزارش خبرگزاری ها، حیدری در این جلسه تصریح کرد: ما هویت و هر آنچه در مشهد داریم به آستان قدس و حضرت رضا(ع) برمی‌گردد. از آقای مروی تشکر می‎‌کنم که در این موضوع برخورد عالمانه و کارشناسی کردند، اکنون نیز به مدت سه روز این بقعه مبارکه برای ضد عفونی تعطیل شده و امیدواریم بر مبنای همان نگاه با رجوع به بخش بهداشتی و کارشناسی و مدیران استان این موضوع تداوم یابد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد افزود: اگر مردم در سراسر کشور متوجه شوند به خاطر این شرایط امکان تشرف به مشهد را ندارند، مقصد سفر یا کلا سفر را کنسل خواهند کرد، اما اگر این بقعه پذیرای مردم باشد، جمعیت را به سمت خود جذب خواهد کرد. همان‌طور که با خداوند راز و نیاز می‌کنیم، در حالی که او را نمی‌بینیم، قطعا امام رضا(ع) از راه دور زیارت ما را پذیرا خواهد بود.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  پایگاه خبری تحلیلی  انتخاب   ،تاریخ انتشار:  24   اسفند 1398،کدخبر:   536079،www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین