پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۸۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
حافظیه، سعدیه، ارگ کریمخانی و نارنجستان و باغ ارم و ... دیگر زیبایی‌های تاریخی، طبیعی شهر راز، امسال سکوت و سکون و روزهای دلگیری را تجربه می‌کنند؛ روزهایی که به جای هشتگ افزایش شمار گردشگران، کمپین‌های درخانه بمانید و سفر نکنید، فعال و داغ شده است.

شعار سال:شیراز که به گل و شکوفه و بهارش شهره است، هر سال در ایام نوروز، زیبایی‌ها و بهارانه‌اش را با دیگر هموطنان به اشتراک می‌گذاشت، هفته اول نوروز امسال را بدون میهمان طی کرد. هر سال با رسیدن بهار، شیرازی‌ها فرشی از گل می‌گستردند و محبت و مهربانی‌شان را نثار قدوم میهمانانی می‌کردند که از اقصی نقاط کشور به این دیار قدم می‌گذاشتند. حافظیه، سعدیه، ارگ کریمخانی و نارنجستان و باغ ارم و ... دیگر زیبایی‌های تاریخی، طبیعی شهر راز، امسال سکوت و سکون و روزهای دلگیری را تجربه می‌کنند؛ روزهایی که به جای هشتگ افزایش شمار گردشگران، کمپین‌های درخانه بمانید و سفر نکنید، فعال و داغ شده است.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:10فروردین1399،کد خبر: 99011004906،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین