پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۵
حجت الاسلام ابطحی، امام جمعه ایرانشهر (سیستان و بلوچستان) به دنبال انتقاد از وی به دلیل فیلمبرداری از کمک نقدی به کارگران بی کار و پخش آن در شبکه‌های اجتماعی مجبور به استعفا شد.

شعارسال:حجت الاسلام ابطحی، امام جمعه ایرانشهر (سیستان و بلوچستان) به دنبال انتقاد از وی به دلیل فیلمبرداری از کمک نقدی به کارگران بی کار و پخش آن در شبکه های اجتماعی مجبور به استعفا شد.
 
خبر استعفای امام جمعه ایرانشهر و موافقت شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با استعفا در خبرگزاری ها منتشر شده است.
 
به تازگی فیلمی از حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی، امام جمعه ایرانشهر منتشر شد که نشان می داد او در خودرو نشسته و در حال کمک نقدی به کارگران بیکاراست و راننده وی نیز از این کمک در حال فیلمبرداری برای انتشار است.
 
به نوشته خبرگزاری حوزه، امام جمعه مستعفی ایرانشهر در نامه استعفای خود تاکید کرده قصد کمک به کارگران را داشته و از مردم ایرانشهر که اسباب تکدر خاطر آنان فراهم شده، پوزش طلبیده است.
 
تعداد بازدید : 28
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  سایت خبری تحلیلی عصر ایران   ،تاریخ انتشار: 1 اردیبهشت   1399،کدخبر:724348 ،www.asriran.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
1
واقعا شرم آور این توهین به مردم که یه مسئول به این سبک بینشون بخواد پول پخش کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین