پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء تاکید کرد: رژیم‌های سعودی و صهیونیستی دو روی یک سکه‌اند، همانطور که دو قبله مسلمانان در اشغال آنان قرار دارد.

شعارسال: حجت‌الاسلام والمسلمین «شیخ اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در سخنرانی پیش از نماز عید قربان تهران درباره وجه شبه دو رژیم صهیونیستی و سعودی اظهار داشت: متاسفانه کعبه در حال حاضر توسط رژیم وهابی و جاهل سعودی اشغال شده است، همانطور که قدس زیر اشغال رژیم صهیونیستی است.

الکعبی با بیان اینکه "این دو رژیم دو روی یک سکه‌اند"، تصریح کرد: رژیم وهابی سعودی زیر نظر اشغالگران انگلیسی و با پشتیبانی مستیقم آنان تاسیس شد و پایه‌های خود را بر اصول کشتار، ظلم و هتک حرمت مقدسات اسلامی به ویژه بقیع و کربلاء بنا نهاد.

وی افزود: امروز بعد از آنکه این رژیم مانع حج مسلمانان شد، بر ما واجب شده است تا کعبه را از سلطه این رژیم وهابی آزاد کنیم و اداره آن را به مجموعه‌ای متشکل از کشورهای اسلامی واگذار کنیم، همانگونه که آزادی فلسطین بر ما واجب است تا هر دو قبله به آغوش مسلمانان برگردد و دین خدا از همه آیین‌ها برتر بماند.

وی با بیان اینکه "ملتی ایران همان ملتی است که جایگاه بزرگ خود را در تاریخ ثبت کرده و در این راه از هیچ فداکاری فرو گزار نکرده است"، خاطرنشان ساخت: در تاریخ بشریت، انقلاب‌هایی صورت گرفت که حیات ملت‌ها را تغییر داد، ولی انقلاب اسلامی که آیت الله العظمی روح الله موسوی خمینی (قدس سره الشریف) آن را رهبری کرد؛ از همه آن انقلاب ها بزرگتر و تاثیر گزارتر بود

فرمانده برجسته بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق ادامه داد: این انقلاب بهترین یاری کننده و پشتیبان ملت‌های مظلوم و مستضعف است و روحیه مقاومت و مبارزه را در ملت‌ها تقویت کرد.

شیخ اکرم الکعبی همچنین با اشاره به موضوع عراق گفت: عراق در گذشته اسیر نیروهای سرکوبگر صدام بود که توسط کشورهای عربی و غربی پشتیبانی می‌شدند و در آن دوران، جمهوری اسلامی پشتیبان و پناهگاه ملت‌های مظلوم در هنگام شدت گرفتن بحران‌ها و جنگ‌ها شد که تا به الان نیز این حمایت ادامه دارد.

وی اضافه کرد: پناه دادن جمهوری اسلامی به آوارگان و پناهندگان در طول این سالها و سستی نکردن در انتقال تجربه و امکاناتش به رزمندگان عراقی ضد رژیم بعث، از مصادیق این پشتیبانی است و این امر نقش بزرگی در تضعیف رژیم بعث در حال سقوط ایفا کرد.

دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به حمایت‌های ایران به عراق پس از سقوط صدام دیکاتور اظهار داشت: نقش بشر دوستانه جمهوری اسلامی که در تاریخ ثبت شد بعد از سقوط رژیم بعث پایان نپذیرفت، به طوری که امنیت عراق و ملتش بخشی از امنیت ایران وملت آن شد.

شیخ اکرم الکعبی با بیان اینکه "جمهوری اسلامی بهترین حامی مقاومت اسلامی و حفظ وحدت و حاکمیت عراق است"، تاکید کرد: نتیجه این حمایت‌ها، عملیات موفقیت‌آمیز گروه‌های مقاومت از جمله نُجَباء در مبارزه با گروه‌های تروریستی شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حمایت‌های مالی، نظامی و مستشاری ایران به رزمندگان مقاومت، نقش بزرگی را در پیروزی‌های ما علیه تروریسم ایفا کرده است.

فرمانده برجسته بسیج مردمی (الحشد الشعبی) عراق گفت: جمهوری اسلامی و ملت ایران تنها دولت و ملتی بودند که در جهت حمایت از مقاومت اسلامی در عراق، فلسطین، سوریه و لبنان موضع افتخار آمیز و تاریخی گرفتند.

شیخ اکرم الکعبی با بیان اینکه "نقشه‌های مستکبران و دست نشانده‌هایشان در منطقه نقش بر آب شده است"، تاکید کرد: آنان سعی داشتند تا کمر مقاومت را بشکنند و جهان اسلام و عرب را به گروه‌ها و مجموعه‌های کوچک درگیر تقسیم کنند تا امنیت رژیم صهیونیستی تامین شود و خود نیز جای پای محکمی در منظقه‌ای که آنرا "خاورمیانه بزرگ" نامیده‌اند، داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به اتحاد مثال زدنی رزمندگان کشورهای مختلف در جبهه مقاومت گفت: خون شهیدان ما در سوریه و عراق با خون رزمندگان ایرانی در رده‌های مختلف فرماندهی و غیره در میدان شرافت و عزت آمیخته شده است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 22شهریور1395، کدخبر: 13950622000412: www.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین