پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۲۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان از تمدید یک هفته محدودیت‌ها در این استان خبر داد و افزود؛ محدودیت‌های گروه‌های شغلی سطح ۳ و ۴ که طی دو هفته گذشته در راستای مقابله با کرونا در هرمزگان اعمال شد، به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید و در استان اعمال خواهد شد.
شعار سال؛  فریدون همتی در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان باید ابتدای هر هفته با توجه به شرایط، پیشنهادات خود را برای اعمال محدودیت‌ها به ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کند و با توجه این اعلام، محدودیت‌های گروه‌های شغلی سطح ۳ و ۴ که طی دو هفته گذشته در راستای مقابله با کرونا در هرمزگان اعمال شد، به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید و در استان اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: بررسی‌ها نشان می‌دهد در هفته اخیر بخش زیادی از مردم از ماسک استفاده کرده‌اند و این استفاده بیشتر مردم از ماسک موجب شده تعداد بیماران بدحال مبتلا به کرونا در استان کاهش یابد و این امر نشان‌دهنده تاثیرگذاری بسیار مهم ماسک در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا است.

استاندار هرمزگان افزود: از مردم هرمزگان می‌خواهیم همچنان حتماً هنگام خروج از منزل از ماسک استفاده کنند و استفاده از ماسک در تمامی محیط‌های عمومی و کار مشاغل مختلف از جمله اصناف، بازارها، پاساژها، بانک ها، ادارات و بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی ضروری و اجباری است و به مراجعه کنندگانی که ماسک ندارد، خدمات ارائه نمی‌شود.

همتی تصریح کرد: کارکنان دارای بیماری زمینه‌ای، سن بالای ۵۰ سال و زنان باردار باید به صورت دورکاری فعالیت کنند و مادران دارای کودکان زیر شش سال نیز با هماهنگی مدیر دستگاه، می‌توانند به صورت شیفتی و دورکاری، فعالیت کنند.

وی گفت: برگزاری مراسم‌های عروسی، عزا و هرگونه تجمع در سراسر استان همچنان ممنوع است و فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باید رصد و نظارت لازم را در این خصوص داشته باشند و نیروی انتظامی نیز با این تجمعات و مراسمات برخورد جدی خواهد داشت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: پرونده عوامل برگزاری این گونه مراسمات و تجمعات، در دستگاه قضایی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

همتی اظهار داشت: رعایت تمامی اصول و دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ضدعفونی مکان‌های مختلف، همچنان در پیشگیری و کاهش شیوع بیماری کرونا بسیار موثر است و از همه مردم می‌خواهیم این موارد را به طور جدی رعایت کنند.

شایان ذکر است؛ محدودیت‌های گروه‌های شغلی سطح سه و چهار که در راستای مقابله با کرونا در هرمزگان به مدت یک هفته تمدید شده است، طبق ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا شامل تعطیلی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسرا‌ها و سایر آموزشگاه ها، کتابخانه‌ها، سینماها، تئاتر و مراکز مشابه، تالار‌های پذیرائی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، کافه ها، قهوه‌خانه و چاپخانه‌ها، مراکز تفریحی آبی، استخر‌های سرپوشیده، باشگاه‌های بدنسازی و باشگاه‌ها و فعالیت‌های ورزشی پربرخورد از جمله کشتی، کاراته، جودو و موارد مشابه است.

همچنین مساجد و مصلی‌ها نیز تعطیل هستند و برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، همایش ها، عروسی، عزا و تجمعات ممنوع است.
 
 
شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار خبر؛29 تیر 1399 کد خبر؛1031221
www.borna.news
 
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
0
0
ممنون از مسئولين به فكر جنوب كشور كه دارن با همين شكل مديريتي خوب خودشون كرونا رو حفظ و كنترل ميكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین