پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۸۰۸
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
چهارشنبه اول مرداد با اتمام حفاری های زیر دریا، انتقال خط لوله دریایی کیش-گرزه تا عمق ۴ متر در ساحل و به طول ۲۰ کیلومتر به عنوان بخشی از طرح انتقال گاز به نیروگاه برق کیش آغاز شد.

شعار سال:با همت شرکت نفت و گاز پارس جنوبی، احداث خط لوله ۳۲ اینچ با هدف انتقال گاز به نیروگاه های جزیره کیش به روش کشش لوله از ساحل "Shore pulling" بخش دریایی کیش-گرزه "بندر آفتاب" احداث و با تکمیل آن، زمینه ارسال گاز از خط هفتم سراسری به نیروگاه گازی کیش فراهم خواهد شد.

همچنین نیروگاه های جزیره کیش در حال حاضر علیرغم استفاده از گاز خط لوله سیری روزانه تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر گازوییل جهت تامین آب و برق جزیره کیش استفاده می شود که با اجرا و تامین گاز از طریق این خط لوله مصرف گازوییل حذف خواهد شد.

گفتنی است، این طرح توسط شرکت نفت و گاز پارس به عنوان کارفرما و شرکت مهندسی تاسیسات دریایی ایران به عنوان پیمانکار با مبلغی بالغ بر ۳۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در حال اجراست و طبق برنامه زمان بندی شده نیروگاه کیش بهمن سال جاری به اتمام می رسد و ایران ۱۴۰۰ را از سوخت آلاینده گازوئیل مبرا می کند. هم اکنون ۱۰۰ نفر در این طرح مشغول به کار هستند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین ، تاریخ انتشار:1 مرداد ۱۳۹۹، کد خبر:111966،www.gostaresh.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین