پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۱۹۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹
رئیس سازمان جهادکشاورزی گلستان گفت: با دستور سازمان برنامه و بودجه ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای زهکشی اراضی استان گلستان اختصاص یافت که ۱۰۰ میلیارد تومان آن به زودی به استان اختصاص داده می‌شود.
  شعار سال:مختار مهاجر عصر امروز در جلسه شورای اداری استان با اشاره به خرید تضمینی 818 هزار تن گندم در استان اظهار داشت: 99.5 درصد مطالبات کشاورزان پرداخت شده و بقیه نیز در روزهای آینده به حساب کشاورزان واریز می‌شود.
 
وی گفت: در سال زراعی گذشته دو میلیون و 725 هزار تن محصول باغی و زراعی به ارزش هفت هزار و 167 میلیارد تومان در گلستان تولید شد.
 
مهاجر افزود: همچنین در این مدت 261 هزار تن محصول دامی به ارزش دو هزار و 900 میلیارد تومان تولید شده است.
 
وی گفت: گلستان همچنان رتبه نخست تولید دانه‌های روغنی از جمله کلزا را در اختیار دارد و امسال هم 83 هزار تن محصول از کشاورزان خریداری شد.
 
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان اضافه کرد: 170 هزار تن سیب زمینی و 140 هزار تن چغندرقند و همچنین پنج هزار تن گل گاو زبان به ارزش 125 میلیارد تومان از مزارع استان برداشت شده است.
 
وی به زهکشی اراضی استان هم اشاره کرد و گفت: با دستور سازمان برنامه و بودجه 300 میلیارد تومان اعتبار برای زهکشی اراضی استان گلستان اختصاص یافت که 100 میلیارد تومان آن به زودی به استان اختصاص داده می‌شود.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از    خبرگزاری تسنیم   ،تاریخ انتشار:  11  مرداد 1399،کدخبر:  2318988،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۰
0
0
بعد از مدت ها كه خواسته مردئم اين بود صداي مردم رو شنيدن و خواستار اين شدن كه به اين خواسته جامعه عمل بپوشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین