پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۳۱۰۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
واحد مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری با نصب یک بنر شامل تصویر 60 تن از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای این شهرستان، به استقبال روز خبرنگار رفت و این روز را به فعالان رسانه‌ای تبریک گفت.

شعار سال: جالب اینجاست که در بنر جای خالی خبرنگاران منتقد عملکرد این نهاد از جمله افشا کننده فسادهای کلان شهرداری ساری آقای محمود احمدی خالی بود.

با شناختی که از محمود احمدی داریم نیازی به تعریف و تمجید ندارد. در روزهایی که بعضی از رسانه های به اصطلاح مردمی مراودات مالی با شهرداری ساری داشتند محمود مشغول افشای فساد مالی و مدیریتی شهرداری ساری بوده و حتی با فشار قضایی و ... که بر او تحمیل کرده بودند پا پس نکشید و در اقدام انقلابی خود مصمم تر شد .

امروز دستگاه قضایی و امنیتی به صورت اتوبوسی فاسدین دونهاد شورا و شهرداری را بازداشت نموده و پرونده فساد این افراد در حال رسیدگی در مراجع قضایی می باشد و این برخورد با فاسدین را ما مدیون خبرنگاران انقلابی از جمله محمود احمدی ها هستیم.

به شهرداری ساری هم حق میدهیم بعد از کار انقلابی که احمدی کرده است نام او را به عنوان خبرنگار به رسمیت نشناسد !!

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری شارا، تاریخ انتشار 16 مرداد    99، کد خبر:   44067، www.shara.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین