پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۸
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت های نهم و دهم به استان گلستان سفر کرد و درجمع مردم گرگان به سخنرانی پرداخت .

شعار سال: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور دولت های نهم و دهم به استان گلستان سفر کرد و درجمع مردم گرگان به سخنرانی پرداخت .





















با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما ، تاریخ انتشار 25 شهریور 95 ، کد مطلب: 37870: www.golestanema.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهنام اجلی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
0
فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
حمایت خاص رهبری از دولت «86/01/01»
... من از دولت حمایت می کنم. از همه ی دولت های بر سر کار و منتخب مردم حمایت کردم، بعد از این هم همین خواهد بود؛ از این دولت هم به طور خاص حمایت می کنم. این حمایت، بی دلیل و بی حساب و کتاب نیست. اولاً جایگاه دولت در نظام جمهوری اسلامی و در نظام سیاسی کشور ما جایگاه بسیار مهمی است، ثانیاً بیشترین مسئولیتها را دولت بر دوش دارد؛ بعد هم این جهتگیری های دینی و این ارزش گرایی انقلابی و اسلامی خیلی ارزش دارد.سختکوشی، تلاش فراوان، ارتباط با مردم، سفرهای استانی، جهتگیری عدالت و زیّ مردمی ؛ اینها خیلی قیمت دارد و من قدر این کارها را می دانم. من به خاطر این چیزها از دولت حمایت می کنم.
*بازسازی برخی خصوصیات جوهری انقلاب و منطق امام (ره) « دیدار اعضای هیئت دولت مورخ 87/06/02»
... زنده کردن و بازسازی برخی خصوصیات جوهری انقلاب و منطبق امام؛ و مقابله ی با کسانی که می خواستند این ارزشها و این مفاهیم اساسی را منسوخ کنند، یا از بین ببرند، یا ادعا می کردند که منسوخ شده و از بین رفته؛ این چیز با ارزشی است.
*تحقق آرزوهای دیرینه ما «85/08/17»
... خوشبختانه سرکشی رئیس جمهور و وزرای محترم، به مناطق مختلف کشور آن آرزوی دیرینه ما را به نحو احسن بر آورده کرده است.
*سیاست خارجی «86/04/09»
... در زمینه ی سیاست خارجی هم - همان طور که آقای رئیس جمهور توضیح دادند - موضع جمهوری اسلامی از اول موضع تهاجمی بود. تبدیل موضع تهاجمی به موضع تدافعی، یک خطاست. و این خطا بعضیاً اتفاق افتاده است.
*سیاست خارجی دولت؛ « دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت مورخ 87/6/2 »
ما امروز در مقابله ی با استکبار، در سیاست خارجی زبانمان زبانِ طلبکاری، عزت، اقتدار معنوی و اقتدار ملی است؛ آن وقت بعضی بیایند همین را به عنوان نقطه ی ضعف وانمود کنند که نه آقا! شما کاری کرده اید که فلان دولتها از شما خوششان نیاید، خب، معلوم است که خوششان نمی آید، فلان دولتها آن وقتی خوششان می آید که انسان تملیق آنها را بگوید.
*استکبار ستیزی دولت؛
... استکبار ستیزی که معنای ویژه ی انقلابی خودش را دارد، در این دولت تشخیص و تمیّز پیدا کرد.
*تخریب تنها خیانت به دولت نیست، بلکه به نظام و کشور است.
...! انتقاد خوب است، تخریب بد است؛ انتقاد خدمت است، تخریب خیانت است؛ نه خیانت به دولت، بلکه خیانت به نظام و خیانت به کشور است. نباید تخریب بکنند، انتقاد بکنند.
*جدیت دولت در خدمت به مردم
... در خدمت به مردم جدیت وجود دارد رفتن به شهرها، رفتن به شهرهای کوچک، همه ی نقاط کشور را زیر پا گذاشتن و هیچ نقطه ای از کشور را از منظر خبرگی و کارشناسی دور قرار ندادن، اینها چیزهای با ارزشی است.
*منطبق بودن گفتمان و شعار این دولت با گفتمان امام و انقلاب
... شعار و گفتمان کلی این دولت است که منطبق بر شعار و گفتمان امام و منطبق بر شعارها و گفتمانهای انقلاب است؛ این خیلی چیز با ارزشی است. این را هیچکس نمی تواند ندیده بگیرد. هر دلبسته ی به انقلاب، این را قدر می داند.
*ساده زیستی آقای احمدی نژاد یک ارزش است
... ساده زیستی بخصوص در خود آقای رئیس جمهور خوب و برجسته است و چیز با ارزشی است.
*امتیاز هم سطح بودن با مردم در شکل و ظاهر
... شما امتیازتان به تشخیص ظاهری و شکل و قیافه نیست؛ امتیازتان به همین است که خودتان را با مردم هم سطح کنید، به شکل مردم و در میان مردم باشید، با مردم تماس بگیرید، با آنها انس پیدا کنید، از آنها بشنوید.
*دولت کار و نشاط
... این دولت، واقعاً یک دولت کار است؛ دولت حرکت و اقدام است؛ انرژی و نشاطِ کار این دولت، یک امر برجسته است ... انسان احساس می کند که تحرک و نشاط و فعالیت و اقدام در این دولت محسوس است - یعنی کاهش پیدا نکرده؛ افت پیدا نکرده - این خیلی چیز با ارزشی است.
*توصیه مقام معظم رهبری به آقای احمدی نژاد و دولت محترم ایشان
... ما قرنهای متمادی در انجام دادن کارهایی که تشخیص میدادیم خوب است و دلمان میخواست انجام بدهیم، بسط ید نداشتیم. امروز شما این بسط ید را دارید؛ این را قدر بدانید.
*همه باید از دولت حمایت کنند « 84/10/20»
... همه باید از دولت حمایت کنند تا زمینه حل مشکلات فراهم شود دولت جدید با شعارهای جذاب، مردمی و انقلابی بر سر کار آمد و اگر این شعارها تحقق یابد به سود همه خواهد بود ... برخی عوامل داخلی و قلمهای مزدور و حقیر دشمن، در جهت اهداف بد خواهان ملت ایران و تلاش برای ناامید کردن مردم و جوانان گام بر میدارند.
*تاکید به همراهی با دولت «86/03/08»
... با دولت بایستی همراهی بشود. دولت در اداره ی کشور و در مدیریت کشور، جهتگیری درستی دارد.
*سفرهای استانی « 86/04/09»
... سفرهای استانی بسیار کار خوب و برجسته و لازمی بود و من واقعاً تعجب میکنم که بعضیها چطور کاری را که این جور واضح است که خوب است، انکار می کنند و زیر سئوال می برند. ... بنده سالها کار اجرائی کرده ام و آشنا هستم.
*پر کاری دولت «86/06/04»
... پر کاری این دولت هم انسافاً چیز برجسته ای است؛ حتی بعضیهایی که مخالف هم هستند، این را نمی توانند انکار کنند.
*حرکت صحیح دولت و ملت «دیدار با خبرگان رهبری 87/12/22»
... پیشرفتهای بالاتر از حد متعارف و گاه باور نکردنی، نشان می دهد که در ساختار نظام اسلامی، ملت و دولت با امتزاج « فکری، عاطفی و اجتماعی »، در مسیری صحیح حرکت می کنند و توانایی حل هر مشکلی را در حال و آینده دارند.
*کشور در حال پیشرفت «86/10/15»
... خوشبختانه کشور در حال پیشرفت است. این را هم دوستان ما میدانند، هم دشمنان ما میدانند. بحمداللّه ما در همه ی زمینه ها در حال پیشرفتیم.
*وضع استثنایی در کشور «86/04/09»
... امروز خوشبختانه یک وضع استثنایی در طول چندین سال گذشته وجود دارد. از این جهت استثنائی است که شعارهای اساسی انقلاب بِه عنوان محور برنامه ریزیها و حرکتها و سیاستها اعلام می شود.
*ابهت ایران در صحنه بین المللی نسبت به گذشته «84/10/19»
... در صحنه بین المللی هم دولت ایران نسبت به گذشته از ابهت و قدرت بیشتری برخوردار شده اند.
*عزت کم سابقه و بی سابقه بین المللی کشور
... از لحاظ انعکاس بین المللی، کشور از یک عزت کم سابقه یا بی سابقه ای برخوردار است؛ ابهت نظام اسلامی، عظمت ملت ایران، رسایی و شفافیت اغراض و اهداف جمهوری اسلامی در دنیای اسلام، بیش از همیشه است.
*ابتکار عمل در مسائل بین المللی «85/08/21»
... امروز در مسائل بین المللی مسئولان ما به دنبال حرف سیاست سازان بین المللی نیستند بلکه ابتکار عمل در دست مسئولان کشور است.
*شایعات در باره دولت «84/07/29»
... متأسفانه یک عده هم همین شایعات را در داخل تکرار می کنند. انسان شایعات مضحکی را درباره ی دولت می شنود که مثل این شایعات را در زمان انتخابات هم می گفتند که: بنا دارند این ها خیابانها را دیوار کشی کنند!! و چه بکنند. حالا هم همین جور حرف ها را شایعه می کنند و می خواهند ذهن مردم را خراب کنند؛ مردم دلسرد کنند این شایعه پراکنی ها مُضر است.
*تأسف رهبری از تخریب دولت به بهانه نقد
... آدم متأسفانه می بیند چیزهایی که به نام انتقاد از دولت و نقادی دولت، امروز گفته می شود، شکل همین تخریب را دارد: یعنی انکار امتیازات، قبول نکردن برجستگیها و کارهای خوب، و درشت کردن و برجسته کردن ضعفها.
*اشاره به نفهمی و غفلت بعضی ها « دیدار جمعی از مداحان 87/04/04 »
... نفهمند که ما این همه حرکت کرده ایم، پیش آمده ایم؛ نفهمند که ما هنوز راه طولانی ای در پیش داریم؛ نفهمند که ما دشمن داریم، دشمن از تنبلی ما، از غفلت ما، از اختلاف ما، سوء استفاده می کند مخاطب بیشتر این حرف، شخصیتهای مطرح جامعه - سیاسی و فرهنگی و غیره - هستند که باید مراقب حرف زدنهای خودشان، مراقب نوشتهای خودشان، مراقب موضع گیریهای خودشان باشند.
مدیر پایگاه جناب اجلی عزیز
ضمن عرض سلام،
لطفا از ارسال کامنت های بلند پرهیز کنید. بجای ارسال کامنت های بلند می توانید اقدام به ارسال گزارش یا یادداشت به سایت نمایید.
دوم اینکه سایت شعار سال، تنها سایت ایرانی ارایه دهنده مرجع کامل خبر است. همانگونه که ملاحظه می فرمایید ، خبر مورد اشاره شما ، باز نشر بوده است. لذا کلیه مسئولیت ها و گله های احتمالی بر عهده منبع اولیه خواهد بود.
سوم اینکه ملاک قضاوت در خصوص افراد ، شرایط حال ایشان است. لیست کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص آقای احمدی نژاد و ملاک قراردادن آنها برای اثبات شرایط حال، فعل پسندیده ای نیست
چهارم اینکه، ما هم به تمامی روسای جمهور و مقامات  گذشته و حال کشورمان احترام می گذاریم و انعکاس یک خبر به معنای عدم احترام به آقای احمدی نزاد نمی باشد.
در نهایت از مشارکت شما در تادل نظر، مجددا سپاسگذاری می شود.
عرفان
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
0
0
صحبت های ذکر شده در کامنت بالا رو من توی یک مقاله دیدم. بعید می دونم مال نویسنده باشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
0
0
دست از سر دکتر احمدی نژاد بردارید. بنده خدا که به فرمایش رهبر گردن گذاشت و کنار کشید
مینا
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۲
0
0
اگه افراد مهم برن و سفر کنن به این شهر ها خیلی توجه بیشتری به اون شهر میشه به نظرم ن.ف۸۳
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین