پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۱۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
با توجه به شیوع کرونا مراسم همایش شیرخوارگان امسال با شیوه‌ای متفاوت برگزار خواهد شد. به این صورت که در اولین جمعه محرم و از طریق تلویزیون و بدون حضور مردم برگزار می‌شود.
شعار سال: مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امسال با توجه به معضل جهانی کرونا، مراسم همایش شیرخوارگان در اولین جمعه ماه محرم برای توسل به باب‌الحوائج حضرت علی اصغر (ع) با شیوه‌ای متفاوت برگزار خواهد شد.
متن کامل اطلاعیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
به محضر گرامی بانوان و مادران سربازان ظهور در اقصی نقاط ایران و جهان
همان‌طور که مستحضرید مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) مستعد برگزاری ۷ هزار همایش شیرخوارگان حسینی در ایران و ۴۵ کشور جهان است. امسال با توجه به معضل جهانی کرونا که شاید برای بشریت و همه ما انسان‌ها یادآوری همراه با تفکر را به همراه داشته باشد، این مراسم با شیوه‌ای متفاوت برگزار خواهد شد.
در هجدهمین سال برگزاری همایش جهانی شیرخوارگان حسینی، "این بار در خانه‌هایمان" دست توسل به ضریح گهواره مسیح حسین می‌زنیم و دعا می‌کنیم خداوند به‌خاطر شیرخواره‌ها دنیایمان را از ناامنی نجات دهد.
بنابر اعلام مجمع جهانی حضرت علی اصغر (ع) مراسم شیرخوارگان در اولین جمعه محرم، ۳۱ مردادماه ساعت ۱۰ صبح به‌صورت پخش زنده از شبکه‌های سیما و استانی پخش می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۹، کد خبر: ۲۳۲۹۶۰۴، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Russian Federation
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۳۰
0
0
هر چند خیلی دل آدم میگیره که این مراسمات رو نمی تونیم مثل سال های پیش با شکوه اجتماعی برگزار کنیم ولی باید خدا رو شکر کنیم که سلامت باشیم و سلامت بمانیم تا انشاالله سال دیگه در کنار هم و بدون کرونا این مراسم رو اجرا کنیم
ناشناس
Sweden
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
0
0
یادش بخیر چه سالها که این مراسم رو کنار هم برگزار می کردیم. چه کردیم که دلخوشی حضور در مراسمات دینی و مذهبی ، دلخوشی لمس عزیرانمون رو از دست دادیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین