پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۷۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۰
گویا حقوق کارگران شهرداری خرم آباد شش ماهی است که پرداخت نشده و در این بین، در ایام عزاداری‌های محرم، شاهد حضور یکی از نمایندگان تهران در زادگاه خود برای عزاداری‌های تاسوعا و عاشورا هستیم. نماینده‌ای که برای ایفاد حقوق کارگران هفت تپه به خوزستان می‌رود، اما در خرم آباد کنار شهردار محترم شهر، سکوت پیشه کرده است. نه-به-استانداردهای-دوگانه.
شعار سال: خودگویی و خود خندی در مجلس انقلابی/خبرگزاری فارس گزارشی با موضوع :نمایندگان مجلس در هفته‌های سرکشی به حوزه انتخابیه چه می‌کنند منتشر کرده در بخش از این گزارش یکی از نمایندگان انقلابی در این خصوص گفته :در این هفته ها قرار نیست نمایندگان به تعطیلات بروند موضوع وقتی جالب می شود که متوجه می شویم این نماینده حوزه انتخابیه تهران در همین ایام تعطیلات در خرم آباد زادگاهش تشریف داشته و مشغول عزاداری با شهردار و فرماندار این شهر بوده است. و بدتر از ان اینکه وی که مدعی حمایت از کارگران هفت تپه بوده و سوار بر موج رسانه ای آن چندی پیش به خوزستان سفر کرده بود برای دریافت معوقات کارگران آن حالا  در کنار شهردار خرم آباد مشغول عزاداری است. شهرداری که بیشتر از شش ماه است حقوق کارگران خود را نداده است و فریاد آنها به آسمان رسیده اما به این  نمانیده انقلابی نه،چون مانند هفت تپه دوربین داغ ندارد!
 
 
 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین