پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۱۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
این پروژه هنوز به طور کامل تکمیل نشده و تصاویر و فیلم گرفته شده از آن که مربوط به یکی دو روز قبل است به خوبی شرایط نامناسب آن را نشان می‌دهد.

شعار سال: استان لرستان به واسطه شرایطی که داشته و 6200 شهیدی که در 8 سال دفاع مقدس دقدیم کرده به عنوان دومین استان آسیب دیده از جنگ شناخت می‌شود اما متاسفانه تا کنون محلی برای نشان دادن نقش لرستان در دفاع مقدس وجود نداشته است.

در این راستا از چندین سال قبل احداث باغ موزه دفاع مقدس به عنوان یک مطالبه جدی مردمی در دستور کار قرار گرفت اما با گذشت چندین سال این پروژه به دلیل عدم تامین اعتبار لازم هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

امروز در حالی شاهد وضعیت نیمه کاره پروژه باغ موزه دفاع مقدس لرستان هستیم که در برهه‌های مختلف مسوولان استانی و کشوری برای تکمیل آن قول مساعد داده بودند اما تا کنون این امر محقق نشده است.

حال در آستانه هفته دفاع مقدس در حالی که انتطار می‌رفت مسوولان امر نسبت به تخصیص اعتبار لازم به این پروژه اهتمام بیشتری داشته باشند، شنیده می‌شود با وجود نیمه کاره بودن پروژه مسوولان بدنبال افتتاح آن هستند.

این در حالی است که این پروژه هنوز به طور کامل تکمیل نشده و تصاویر و فیلم گرفته شده از آن که مربوط به یکی دو روز قبل است به خوبی شرایط نامناسب آن را نشان می‌دهد.

حال سوال اینجاست که مسوولان مربوطه چرا بدنبال افتتاح یک پروژه نیمه کاره هستند؟ آیا بهتر نیست به جای افتتاح نمایشی این پروژه تلاش شود اعتبار لازم جهت تکمیل آن تخصیص یابد تا پس از تکمیل کامل شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

افتتاح نیمه کاره این پروژه نه تنها دستاوردی مثبت به شمار نمی‌رود بلکه منجر می‌شود نگاه مسوولان برای تخصیص اعتبار به آن بدتر از قبل شود و بدین ترتیب شاید افتتاح واقعی این پروژه فرهنگی مهم سالها به تعویق افتد.

امید است مسوولان تصمیم گیرنده در این زمینه، تمام جوانب کار و واقعیت موجود را ببینند و تصمیمی مناسب برای تکمیل باغ موزه دومین استان آسیب دیده از جنگ اتخاذ کنند.

فیلم را ببینید.

تعداد بازدید : 2

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 18 شهریور 1399، کد خبر: -، farsnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Singapore
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
0
نه به اینکه برخی موزه ها رو می بندند و اشیاء ش رو با ماشین پسماند جابجا می کنند نه به این که هنوز تکمیل نشده میخوان موزه رو افتتاح کنند . فاز مسئولان گردشگری و میراث فرهنگی چیه واقعا؟؟؟!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
تا اومد تكميل بشه متاسفانه كرونا اومد و خراب كرد برنامه ريزي اين عزيزان رو
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین