پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۵۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
حجت السلام زائری معتقد است که فضای تلویزیون و رسانه‌های رسمی کشور باید به گونه‌ای مهندسی شود که بتوان به راحتی و شفافیت در خصوص آسیب‌های اجتماعی نظیر فحشا، مصرف مسکرات، فساد‌ها و مواردی همانند صحبت کرد. نباید با انکار آن‌ها مسئله را بجایی رساند که از کنترل خارج شود.
شعار سال:اگر ما آمدیم به اسم اسلام، صندوق عقب ماشین مردم را گشتیم، نتیجه‌اش میشود همین امروز که مصرف مشروبات الکلی به گفته نیروی انتظامی در ایران نه تنها از استاندارد بالاتر است، بلکه به جایی رسیده که دیگر قابل کنترل نیست؟!
اگر امروز در بحث فحشا این حجم مشکل داریم که بعضا گزارش از موارد غیر معمول می‌شود (سن، شیوه و ...)، بخاطر انکار مسئله در سالیان پیشین و کم توجهی برای برنامه ریزی و مداخله گری فعال در این حوزه بوده است.
 
تعداد بازدید : 8

پایگاه تحلیلی-خبری شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از کانال خبر24

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
تا زمانی که ما تو کشور امار درست حسابی نداریم و نمیتونیم بر مبنای چیزی این امار رو تعریف کنیم صحبت در مورد این چیزا خنده داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین