پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۴۲۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
رئیس اداره ترویج وقف سازمان اوقاف و امور خیریه از ثبت ۶۰۰ مورد وقف جدید در استان‌های کشور خبر داد.
شعار سال: محمد محرابی با بیان اینکه ترویج و نهادینه سازی سنت حسنه وقف از اصلی‌ترین رسالت‌های سازمان اوقاف به شمار می‌رود، اظهار داشت: با وجود اینکه ترویج وقت به واسطه گستردگی خدمات و کارکرد‌های نهاد وقف برای آحاد جامعه وظیفه همگانی و بر عهده همه دستگاه‌ها و نهاد‌های جامعه است، اما این این سازمان به عنوان نهاد متولی اهتمام ویژه‌ای در امور وقف دارد.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ وقف بنا بر نیاز و اقتضائات روز جامعه طراحی و اجرا می‌شود، ادامه داد: بر همین اساس ارتقاء سطح آگاهی و شناخت عمومی مردم نسبت به این سنت حسنه الهی سبب رشد وقف‌های جدید خواهد شد.
 
راه اندازی کتابخانه دیجیتال

رئیس اداره ترویج وقف سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: در این ارتباط پیگیر ایجاد و تنظیم وقف‌های جدید متناسب با نیاز‌های روز جامعه و برگزاری نشست‌های تخصصی با حضور اندیشمندان، صاحب نظران، علما، اساتید، نخبگان و معتمدین محلی و اصناف هستیم.

محرابی افزود: راه اندازی کتابخانه دیجیتال در راستای تجمیع منابع مکتوب حوزه وقف با هدف تسهیل دسترسی محققان و پژوهشگران از این منابع از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره ترویج به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ عنوان محصول تبلیغی و ترویجی نیز در قالب کتاب، بروشور و کلیپ در زمینه وقف تولید شده، ادامه داد: حمایت از دانشجویان و اساتید در زمینه تدوین پایان نامه و انجام تحقیقات پژوهشی حوزه وقف و تالیف کتاب نیز از اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه است.

رئیس اداره ترویج وقف سازمان اوقاف تصریح کرد: تجلیل از واقفان و فعالان عرصه وقف و تکریم از مدافعان سلامت و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری نیز از جمله فعالیت‌های اداره ترویج و به شمار می‌رود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار: ۸آذر ۱۳۹۹، کد خبر: irna.ir، ۸۴۱۲۵۷۲۱
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
مردمی که با نهایت و عمق وجود خودشون وقف میکنن باید بدونن که بعدش اون وقفشون چه می شود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
0
0
د همه مردمی که فرهنگ وقف رو زنده نگه میدارن گرم باید دستاشون رو بوسید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین