پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۴۹۹
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود سیمان در استان، گفت: نظارت جدی بر توزیع سیمان در استان بوشهر صورت نمی‌گیرد.
شعار سال : عبدالکریم جمیری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمبود سیمان در استان بوشهر باعث نارضایتی و گلایه‌مندی مردم شده است که انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات اقدام شود.

وی کمبود برق و استفاده از مازوت و گازوئیل را از مشکلات تولید سیمان در استان دانست و خاطرنشان کرد: با وجودی که جلوی صادرات سیمان استان بوشهر گرفته شده، ولی کمبود سیمان در استان مشهود است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از کاهش میزان تولید و افزایش قیمت سیمان در استان خبر داد و بیان کرد: تأمین نیاز مردم استان و جلوگیری از افزایش قیمت سیمان در بازار باید با جدیت دنبال شود.

وی با انتقاد از عدم نظارت مناسب برای توزیع سیمان در استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های مردمی سیمان تولیدی در استان به خارج از استان منتقل می‌شود.

جمیری با اشاره به اینکه گزارش‌ها حاکی از این است که کلینکر از استان خارج و در جای دیگری تبدیل به سیمان می‌شود افزود: تا زمانی که نیاز مردم استان به طور کامل تأمین نشود مسئولین استان باید با پایش و نظارت مستمر در مبادی و گلوگاه‌ها، جلوی صادرات و انتقال سیمان از استان را بگیرند.

وی گفت: از مسئولین سازمان صمت استان خواسته‌ایم با نظارت جدی بر توزیع، با کسانی که سیمان را احتکار می‌کنند تا گران‌تر بفروشند برخورد کنند. برای مردم قابل قبول نیست وقتی وعده‌ای داده می‌شود، نتیجه آن در سطح بازار احساس نشود.


شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار ۲۴ بهمن ۹۹ ، کد خبر : ۵۱۴۵۰۲۴ ، mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین