پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۰۵۷
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
سید امیرحسین مدنی مدیر عامل بنیاد برکت با بیان اینکه کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد مزیت‌های اقتصادی و گسترش فرصت‌های شغلی در جزیره هرمز و در راستای سند جامع پیشرفت منطقه ای هرمز ،مورد توجه است،اظهار داشت: همچنین این طرح مشارکت حداکثری مردم را می‌طلبد و این طرح به حفاظت از محسیط زیست و کیفیت محیطی در دریا و خشکی کمک می‌کند.
شعار سال: مدیرعامل بنیاد برکت گفت: با اجرای طرح نوسازی رینگ دور جزیره محیط گردشگری بهبود می‌یابد و امکانات حمل و نقل، اسکان و خدمات مسافری فراهم می‌شود.

سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام ، اظهار کرد: توجه به مردم مقاوم جزیره هرمز، برنامه ریزی در خصوص آبادانی این منطقه با همکاری استانداری هرمزگان در دستور کار قرار گرفت.

او با بیان اینکه با تدوین سند جامع پیشرفت منطقه‌ای هرمز به عنوان سند بالادستی، مشارکت مردم، جریان سازی در دستگاه‌ها و نهاد‌های مسئول، به کار گیری ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل جامعه‌ی محلی، آینده نگری و گسترش مهارت‌های پایه به عنوان اولویت‌های اصلی تعیین و مقرر شد، گفت: همه‌ی اقدامات حول اهداف سند تدوین شده، تنظیم و اجرا شد.

مدنی افزود: این طرح توجه به اعتلای ارزش‌های اعتقادی ساکنین جزیره و حفظ اصالت فرهنگی و اجتماعی جامعه محلی را در دستور کار دارد.

مدیر عامل بنیاد برکت با بیان اینکه کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد مزیت‌های اقتصادی و گسترش فرصت‌های شغلی مورد توجه است، ادامه داد: همچنین این طرح مشارکت حداکثری مردم را می‌طلبد و این طرح به حفاظت از محسیط زیست و کیفیت محیطی در دریا و خشکی کمک می‌کند.

او افزود: طرح در تناسب کامل با قابلیت‌ها و محدودیت‌های محیطی اجرا می‌شود.

مدیر عامل بنیاد برکت با بیان اینکه از نتایج این اقدامات می‌توان به مهاجرت معکوس حداقل ۲۰ درصدی جمعیت اشاره کرد، گفت: تلطیف فضای کالبدی جزیره، تسهیل در حمل و نقل جزیره و رونق کسب و کار از دیگر نتایج آن است.

او با بیان اینکه براساس طرح آسمان در قالب گروه‌های توسعه محلی؛ ۱۶ گروه در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی و صنایع غذایی تشکیل و هم اکنون مشغول به کار هستند، تصریح کرد: ۵۴ رستوران بوم گردی با اشتغال حدود ۷ نفر در هر مجموعه شکل گرفته است.

مدیر عامل بنیاد برکت ادامه داد: لوله‌های انتقال آب مستعمل و اصلاح سیستم آبرسانی جزیره با هدف ارتقای کیفیت آب شرب تعویض می‌شود.

مدنی افزود: با اجرای طرح نوسازی رینگ دور جزیره محیط گردشگری بهبود می‌یابد و امکانات حمل و نقل، اسکان و خدمات مسافری فراهم می‌شود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۷۶۷۵۵۴۴، www.yjc.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین