پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۷۴۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲
در بخشی از نامه وزیر بهداشت به معاون بهداشت وزارت بهداشت آمده است که مراسم احیاء می‌تواند همچون سال گذشته با رعایت فاصله و تعداد محدود در فضای مناسب و باز در تمام شهر‌ها حداکثر به مدت ۲ ساعت اجرا گردد.
شعار سال: در بخشی از نامه وزیر بهداشت به معاون بهداشت وزارت بهداشت آمده: در مورد شب­های پرفیض قدر نیز مراسم احیاء می‌تواند همچون سال گذشته با رعایت فاصله و تعداد محدود در فضای مناسب و باز در کلیه شهر‌ها حداکثر به مدت ۲ ساعت اجرا گردد.

با توجه به شیوع ویروس سرکش جهش یافته و قدرت سرایت و بیماری زائی بالا، اطلاع‌­رسانی عمومی و ترغیب مردم عزیز به برگزاری مراسم محدودتر و با اولویت منازل و استفاده از ظرفیت ارزشمند صدا و سیما و فضای مجازی همچون سال گذشته نباید مغفول بماند.

در شهر‌های زرد و آبی با رعایت شیوه ­نامه‌­ها برگزاری نماز و برگزاری مراسم احیاء بلامانع است. می‌طلبد تا با تدوین شیوه‌­نامه­‌ای برای برگزاری نماز‌های یومیه ماه مبارک (یک وعده آنهم بمدت نیم ساعت) با حداقل نفرات و در فضای باز با رعایت حداکثر فاصله و ماسک و جانماز و سجاده اختصاصی در کلیه شهر‌ها اجازه داده شود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نور نیوز، تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۶۵۵۳۵، www.nournews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
0
0
دوباره نمکی جان بانمک نشی نیای بگی نبی کسم کسی به حرف من گوش نمیکنه من نهنگم زیر دریا.داداش با این موج وحشتناک که کشورو درگیر کرده واقعا به نظرت تصمیمم درستیه؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین