پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۹۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در شش ماه نخست امسال 19 میلیون 124 هزار تن کالای نفتی و غیر نفتی در بندر عسلویه تخلیه و بارگیری شدکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 29 درصدی نشان می دهد.
شعارسال: روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز شنبه به نقل از محمد مهدی بنچاری افزود:در این مدت 421 فروند شناور بالای 10 هزار تن ظرفیت در بندر عسلویه تردد کردند.

وی اضافه کرد: تردد این شمار شناور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ( 349 فروند) افزایش چمشگیری داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بیان کرد: با توجه به پسا برجام کشتی‌هایی با تناژ بالا نسبت به سال گذشته در بندر عسلویه تردد داشته اند، طوریکه در مقایسه با مدت مشابه سال 94 تردد کشتی‌ها با تناژ بالا در این بندر از افزایش 24 درصدی برخوردار است.

وی گفت: علاوه براین در شش نخست امسال یکهزار و 109 فروند شناور در بندر عسلویه تردد کردند که این آمارها نشان از افزایش تردد شناورها در این بندر است.

بنچاری ادامه داد: از این شمار 367 شناور زیر 500 تن و مابقی شناورهای بین 500 تا 10 هزارتن است.

بنچاری اظهارکرد: بندر عسلویه نقش و جایگاه مهم و ممتازی در عرصه اقتصاد کشور داراست و با توجه به توسعه زیرساخت های بندری ایجاد شده در بندر عسلویه، زمینه تسریع تخلیه و بارگیری کالا در این بندر فراهم شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر یادآورشد: در شش ماه نخست سال گذشته 14 میلیون و 800 هزار تن کالا در بندر عسلویه تخلیه و بارگیری شده بود.

بندر عسلویه محل اجرای طرحهای توسعه میدان گازی پارس جنوبی در فاصله 285 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نواجنوب، تاریخ انتشار: شنبه 8 آبان 1395، کدخبر: 668530 ، www.navajonob.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین