پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
سرپرست بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گلستان مهمترین مطالبات مردم از دولت را گسترش رفاه‌ اجتماعی دانست و گفت: بهبود سطح معیشت مردم و ایجاد اشتغال از مهمترین خواسته‌های مردم از دولت‌ها است.

شعارسال: دانیال پولادوند در دیدار با فرماندار کردکوی با بیان این نکته که یکی از وظایف صندوق ارائه خدمات به روستائیان، کشاورزان و عشایر با هر وضعیت، رفع مشکلات معیشتی و درآمدی است، گفت: متقاضیان در هنگام ثبت نام می‌توانند هر سطح درآمدی را انتخاب و حق بیمه خود را پرداخت کند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال اگر فرد در ابتدای ورود به صندوق با توجه به سطح درآمدی مبلغی را انتخاب کند، باید ماهانه برحسب در آمد انتخابی 5 درصد آن را به عنوان حق بیمه به صندوق بپردازد.

وی با بیان این نکته که سهم دولت نیز دو برابر این مبلغ است، اظهار کرد: فرد با پرداخت این حق بیمه می‌تواند از خدمات اصلی فوت، از کار افتادگی و مستمری بازنشستگی بهره‌مند ‌شود.

پولادوند ضمن اشاره به اینکه صندوق کسانی را که تحت پوشش هیچ گونه بیمه‌ای نیستند، بیمه می‌کند؛ افزود: سه موضوع اساسی محیط زیست، آب و صندوق‌های اجتماعی از مهمترین اهداف دولت در حوزه اجتماعی است.

سرپرست بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گلستان یکی از مهمترین چالش‌ها را توجه به بحث پوشش بیمه‌ای اقشار مختلف جامعه بویژه اقشار آسیب‌پذیر دانست.

وی با بیان این نکته که دولت تاکنون خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرده است، افزود: شاخص‌ترین آن صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر است که به جهت حمایت و تحت پوشش قرار دادن اقشار ضعیف جامعه شکل گرفته است.

پولاوند در تشریح عمده ترین چالش‌های پیش روی مجموعه بیمه روستایی و عشایر عنوان کرد: مواجه بودن جامعه هدف روستایی با بحران‌های متعددی اعم از خشکسالی، نارسایی در اقتصاد خانواده روستا و درآمدهای محدود منجر به دشواری پرداخت حق بیمه از سوی این گروه شد.

وی وضعیت کلی بیمه را تابعی از وضعیت معیشتی و درآمدی مردم دانست و افزود: پرداخت به‌موقع حق بیمه توسط مردم و تدابیر اتخاذ شده روند افزایشی را در جذب بیشتر افراد خواهد داشت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 24آبان1394، کدخبر: 94082414661: www.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین