پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۴۷۶
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
بر اساس صحبت‌های وحیدی وزیر کشور، برای برخی از تحلیل گران، سوال احتمال بازگشایی مرز‌های زمینی برای اربعین ۱۴۰۰ پیش آمده است. وزارت کشور لطفا شفاف سازی کند.
شعار سال: وحیدی وزیر کشور اظهار داشت: در حال حاضر مشکل ما این است که عراق ورود زائران اربعین را از مرز زمینی نمی‌پذیرد. فرمانده مرزبانی و فرمانداری در حال رایزنی با طرف عراقی هستند و در صورت موافقت طرف عراقی مرز زمینی بازگشایی می‌شود.

تعداد بازدید : 7


شب گذشته مجددا شایعاتی مبنی بر باز شدن مرز و امکان تردد به عراق در فضای مجازی و حقیقی منتشر شد که تعداد قابل توجهی در اسرع وقت خود را به مرز رساندند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده نزدیک به پنج هزار نفر در مرز شلمچه تجمع کردند و به دنبال تردد به طرف عراق بودند.

زائران زیادی از استان‌های مختلف کشور خود را به مرز شلمچه رسانده‌اند تا بتوانند به زیارت عتبات عالیات بروند.

محمد حیدری اظهار کرد: مرز شلمچه مسدود است و امکان تردد هیچ زائری وجود ندارد.

وی ادامه داد: دولت عراق مرز را بسته است و ما نیز از سمت ایران اجازه خروج کسی را نمی‌دهیم بر همین اساس زائران به مرز شلمچه مراجعه نکنند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: از شب گذشته گروه گروه از زائران از مرز شلمچه به سمت مبدا حرکت در حال برگشتن هستند و امیدواریم دیگر کسی با شایعات منتشر شده به سمت مرز حرکت نکند.

حیدری با تاکید بر اینکه هیچ برنامه‌ای برای بازگشایی مرز وجود ندارد، عنوان کرد: زائران و مسافران به هیچ وجه به شایعات و اخبار کذب توجه نکنند چرا که امسال عزیمت به عراق فقط در قالب هوایی ممکن است.

 در روز‌های گذشته نیز مرز شلمچه با انتشار شایعات فراوان مبنی بر بازگشایی مرز، شاهد حضور گسترده زائران بوده است و تاکنون بیش از ۶ هزار زائر از مرز شلمچه بازگردانده شدند.
 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی برنا
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین