پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۸۱۵۹
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
گفته می‌شود حقوق این فرد بدون طی شدن مراحل قانونی و از طریق اعمال نفوذ در بخش اداری شهرداری، به این فرد دو رتبه ارتقاء رتبه داده شده که باعث جهش نجومی در حقوق وی و رسیدن به دریافتی ۳۲ میلیون تومانی گردید.
شعار سال: افزایش عجیب حقوق یکی از مدیران ارشد شهرداری بوشهر، بازتاب زیادی در میان کارمندان خصوصا قشر کارگری داشته است.

براساس فیش‌های منتشر شده، دریافتی این فرد به شکل عجیبی طی سالجاری رشد ۱۲ میلیون تومانی داشته، طوری که در فیش اسفند پارسال ۲۰ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان بوده، ولی در مهرماه امسال به ۳۲ میلیون تومان رسیده است!

گویا این فیش بدون اعمال برخی آیتم‌های دیگر نظیر حق الجلسات است و ده برابر حقوق رانندگان و نیرو‌های کارگری شهرداری می‌باشد.

گفته می‌شود بدون طی شدن مراحل قانونی و از طریق اعمال نفوذ در بخش اداری شهرداری، به این فرد دو رتبه ارتقاء رتبه داده شده که باعث جهش نجومی در حقوق وی و رسیدن به دریافتی ۳۲ میلیون تومانی گردید.

ناگهان حقوق این فرد به ۸۰ هزارتومان رسید!

در پی فاش شدن ماجرا، در فیش آبان ماه دریافتی این مدیر ارشد شهرداری به شکل عجیبی کاهش یافته و به ۸۰ هزار و ۴۴۰ تومان رسید!

هرچند این اقدام در راستای جبران اضافه برداشت‌های وی صورت گرفته، اما در همین فیش آبان، بندی به عنوان معوقه‌ها (بدون کسور) دیده می‌شود که مقابل آن رقم ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان قرار گرفته که به نوعی مساعده محسوب می‌شود.

به عبارتی، این رقم در فیش حقوقی وی جا داده شده تا ضمن جبران تدریجی اضافه برداشت‌های وی، به نوعی در زمان تسویه حساب او با سازمان این مساعده کسر گردد! درحالی که بهتر بود همین امروز وی ملزم به بازگرداندن نقدی مبالغ اضافه می‌شد.

شهردار بوشهر: فقط این فرد نبوده، ولی ماجرا را جمع کردیم

شهردار بوشهر در حاشیه نشست شورای شهر بوشهر گفت: موضوع افزایش بدون ضابطه حقوق مربوط به دوره من نبوده و قبل از حضور بنده رخ داده، ولی به محض اطلاع از موضوع، دستورات لازم برای جمع شدن این بساط داده ام.

حسین حیدری ادامه داد: بررسی‌های بنده نشان می‌دهد تنها این یک نفر نبوده و برای افراد دیگری این اتفاق رخ داده که ضمن تصمیماتی برای بازگرداندن مبالغ اضافه برداشت شده، قطعا افرادی که باعث این تخلفات در مجموعه شده اند شناسایی گردیده و به کمیته رسیدگی به تخلفات اداری معرفی می‌شوند.

شایسته است شهرداری بندر بوشهر در راستای شفاف سازی که یکی از وعده‌های این دوره شورای شهر نیز بوده و پیشگیری از چنین اتفاقاتی، در قالب سامانه شفافیت پرداخت‌ها را اطلاع رسانی کند، همان رویکردی که در برخی شهرداری کلانشهر‌ها رخ داده است.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خلیج فارس، تاریخ انتشار:۲۸ آذر ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۳۶۲۳۷، pgnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین