پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۲۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
آیت الله طبرستانی در یکی از درس‌های خود به طلاب توصیه می‌کند:، چون به فکر طلبگی و سوختن افتاده اید پروانه باشید و این مقام طلبگی را با جدیت حفظ کنید و خوب درس بخوانید.

شعار سال:مرحوم آیت الله طبرستانی در حوزه علمیه جامعه علمیه امیرالمؤمنین(ع) تهران در سال ۱۳۹۳ بیان کرد: در يكي از اعياد غدير به همراه عده اي از طلاب خدمت مرحوم آقاي فلسفي رسيديم و خواستيم تا ايشان نصيحتي به ما بگويند، ايشان اين شعر را قرائت كردند: من نمي گويم سمندر باش يا پروانه باش * چون به فكر سوختن افتاده اي پروانه باش و فرمودند: اين شعر را زماني كه شيخ فضل الله نوري در حرم حضرت عبدالعظيم متحصن بودند يكي از بزرگان برايشان نوشت.
 
شما اي طلبه ها! چون به فكر طلبگي و سوختن افتاده ايد پروانه باشيد و اين مقام طلبگي را با جديت حفظ كنيد و خوب درس بخوانيد. و البته جديت بدون توسل نمي شود. توسل به اهل بيت(ع) كليد پيروزي است.
 
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار: 16 بهمن1400، کدخبر: 1312325، www.fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین