پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۵۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
کمیته شفافیت عراق، دو مسئول را در استان‌های نجف و کربلا به سبب ارتکاب خلاف در اعطای جواز سرمایه گذاری و کتمان اطلاعات در فرم افشای دارایی احضار کرد.

شعار سال:بخش بازرسی کمیته شفافیت با ارائه جزئیاتی در خصوص این دو پرونده و ارجاع آن به دادگستری گزارش داد که دادگاه تحقیقات نجف در ارتباط با پرونده های کمیته شفافیت حکم احضاررئیس سازمان سرمایه گذاری این استان را در پی اعطای جواز سرمایه گذاری صادر کرد.

بخش بازرسی کمیته شفافیت عنوان کرد که جواز سرمایه گذاری برای ایجاد یک مرکز خرید تجاری با هزینه ۶۹۱۵۲۶میلیون دلار بدون امضای قرارداد سرمایه گذاری با طرف صاحب زمین اعطا شده است، همچنین با وجود صفردرصد بودن میزان تکمیل این پروژه جواز سرمایه گذاری پس گرفته نشده است.

در همین زمینه بخش مذکور تأیید کرد که دادگاه تحقیقات استان کربلا در ارتباط با پرونده های کمیته شفافیت حکم احضار مدیر کل سازمان سرمایه گذاری این استان را به سبب عدم ارائه اطلاعات صحیح از دارایی ها و اموالی که هنگام پرکردن فرم افشای دارایی های مالی در اختیار داشته صادر کرد.

بخش تحقیقات کمیته شفافیت تصریح کرد که حکم احضار براساس دو ماده ۳۳۱ قانون مجازات و بند پنجم ماده ۱۹ قانون کمیته شفافیت و درآمد غیرقانونی صادر شده است.



شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا  ، تاریخ انتشار: 22 اسفند 1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1335272

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین