پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۴۰۲۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه سهام عدالت 30 هزار میلیارد تومان است، در حال حاضر کسی پاسخگو نیست که تکلیف این سرمایه چه شد.

شعار سال: ولی‌الله نانواکناری اظهار کرد: بحث سهام عدالت یکی از موضوعاتی است که در دولت‌های گذشته مطرح شد که در حال حاضر وضعیت مشخصی ندارد.

وی به وجود ابهام در بحث سهام عدالت اشاره و بیان کرد: سؤال ما این است که این سهام عدالتی که برای مردم درنظر گرفته شد تکلیف آن چه شده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرمایه سهام عدالت 30 هزار میلیارد تومان است، در حال حاضر کسی پاسخگو نیست که تکلیف این سرمایه چه شد.

نانواکناری با اشاره به اینکه سهامی که واگذار شده، سود سهام به چه کسی واگذار شد، تصریح کرد: مسؤولیت این موضوع با چه کسی است، این‌ها ابهامات موجود در سهام عدالت است که باید به‌صورت جدی پیگیری شده تا این وضعیت مشخص شود.

وی با تأکید بر اینکه همه مردم باید از این سود منتفع شوند، خاطرنشان کرد: هدف از طرح سهام عدالت این بوده که بتواند در بحث رفاه مردم اثرگذار باشد ولی هیچ اقدام مؤثری را مردم ندیدند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در پایان با اعلام اینکه باید مسؤولان پاسخگو باشند، گفت: باید در زمینه تعیین تکلیف سهام عدالت فکری شود نه اینکه از این ابزار برای اقدام تبلیغاتی استفاده کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار: 10 دی 1395، کد مطلب: 13951006000262:www. gilan. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین