پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۵۹۳۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸
فرماندار شهرستان در مراسم تودیع معارفه رییس اداره آب و فاضلاب خوانسار از تلاش های خوبرو که در امر آبرسانی و تامین آب شهرستان اهتمام داشت تقدیر کرد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی فرمانداری خوانسار، حسن شفعتی با اشاره به شبانه روزی بودن امور آب و مسائل معیشتی مردم افزود: رئیس سابق آبفای شهرستان با تلاش های شبانه روزی پروژه های آبی شهرستان را پیگیری کرد و توانست رضایت مردم را به دست آورد و امروز مدال سقائی را بر سینه خود دارد و با افتخار بازنشسته می شود.

وی همچنین به جهانگیری رئیس جدید آبفا تبریک گفت وادامه داد: با توجه به تخصص و تجربه کاری، اولویت های خود را در خصوص تکمیل طرح فاضلاب شهری، تکمیل خط انتقال آب(خط انتقال پدافند غیرعامل) اصلاح شبکه آبرسانی شهر و مشتری مداری را خواستار شد.

در ادامه غلامی معاون بهره وری آبفا استان ضمن تقدیر از زحمات رئیس سابق آبفا شهرستان وی را به عنوان یکی از مدیران پرتلاش معرفی کرد که توانست یکی از بزرگترین پروژه ها که در سطح کشور مطرح بود را به انجام رساند.

وی با اشاره به پروژه فاضلاب شهرستان تصریح کرد: بخش مهمی از تصفیه خانه انجام شده و امیدواریم تا ۶ماه آینده فاز اول تصفیه خانه به بهره برداری برسد.

غلامی تخصص و تجربه جهانگیری را دلیل انتخاب وی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم طرح های باقیمانده را اجرائی نماییم.

وی همچنین با توجه به بحث هدر رفت آب که هم به زمین و هم به تاسیسات آسیب می رساند، از طرح مشارکتی با گروه ژاپنی خبر داد و افزود: این طرح از ابتدای سال آتی راهبری خواهد شد و بنا داریم که این شهرستان الگوی آبفایی در کشور باشد و اردوهای آموزشی در این شهرستان برگزار نماییم.

غلامی رمز موفقیت در شهر خوانسار را همدلی و همکاری دستگاه های شهرستان عنوان کرد.

در این مراسم نبی اله خوبرو تودیع و مهدی جهانگیری به عنوان سرپرست منصوب شد.





با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری چشمه سار، تاریخ 13 دی 95، کد مطلب: 66198: www.cheshmehsar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین