پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۴۷۵۸
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر توجه بیشتر دولت به مناطق محروم استان، گفت: تخصیص اعتبارات تملک دارایی مازندران در سال 94 ضعیف است.

شعارسال: سید رمضان شجاعی کیاسری در جلسه شورای اداری شهرستان میاندورود، اظهار داشت: در شش‌ماهه نخست سال 94 با مشکلات اعتباری دولت روبرو بوده ولی با تلاش‌های دولت تدبیر و امید؛ امیدواریم شرایط در بحث اعتبارات بهبود یابد که باید نگاه ویژه‌ای به زیرساخت‌های شهرستان داشته باشیم.

وی افزود: دولت و مجلس اهتمام دارند که سهم تملک دارایی را حداقل تا 80 درصد پرداخت کنند که اکنون این میزان پرداختی ناچیز است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وضعیت اعتباری در شش‌ماهه نخست امسال مناسب نبوده که امیدواریم تا پایان سال با کمک مسئولان این عقب‌ماندگی‌ها جبران شود.

شجاعی بیان داشت: وقتی توفیق خدمتگزاری نصیب مسئولان می‌شود باید از این فرصت برای خدمت صادقانه استفاده کنند.

وی گفت: زمانی نیاز مردم در زمینه کشاورزی و انرژی‌ها مانند برق و گاز افزایش یافت, باید زیرساخت‌ها نیز افزایش یابد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مازندران دارای ظرفیت‌های خوبی در زمینه اشتغال بوده که باید همه با هم برای رشد این استان گام‌های مؤثری برداریم.

شجاعی تصریح کرد: امسال با تدبیر فرماندار میاندورود، بودجه و اعتبارات به خوبی در ادارات این شهرستان تقسیم شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات نقش مهمی در سرنوشت کشور و جامعه دارد که همه مردم باید حضوری پرشور داشته باشند.

وی افزود: در مورد بحث انتخابات اصل بر این بوده که مشارکت مردم را داشته باشیم و شاهد حضور پرشور مردم باشیم تا انتظارات مقام معظم رهبری در این زمینه تحقق یابد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 9آذر1394، کدخبر: 931330، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین