پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۰۳۷
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با اشاره به توسعه متوازن شهرهای استان براساس برنامه آمایشی استان، گفت: سند آمایش سرزمینی مازندران تصویب شد.

شعارسال: امید علی پارسا در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه مازندران در استانداری اظهار داشت: سند آمایش سرزمینی مازندران در این جلسه تصویب و اجرایی شده است.

وی افزود: پس از هشت سال فعالیت مداوم، سند آمایش سرزمینی مازندران آماده است که مجموعه دیدگاه‌ها لحاظ شده است و برای تصویب نهایی به شورای عالی آمایش کشور ارائه می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با اشاره به اینکه 22 هدف کلان استان در این سند آمایش دیده شده است، تصریح کرد: در این اهداف 48 راهبرد و 412 اقدام اجرایی در استان از طریق این سند آمایش اجرایی می‌شود.

پارسا با بیان اینکه مدیریت پایش و نظارت در برنامه آمایش مازندران طراحی شده است، افزود: 184 جلسه برای بررسی و تدوین برنامه آمایش مازندران برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه در بخش آمایش سرزمین ملی تصویب شد، آمایش ملی داشته باشیم، گفت: برنامه آمایش سندی است که برای توسعه پایدار مناطق طراحی شده است.

پارسا با اشاره به اینکه همه سیاست‌های توسعه‌ای در مازندران بر اساس این سند آمایش دیده شده است، افزود: براساس این برنامه آمایش می‌توانیم تمام برنامه‌های توسعه ای استان را اجرایی کنیم.

مازندران دارای 58 شهر، سه هزار و 100 پارچه آبادی و سه میلیون و 100 هزار نفر جمعیت است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 14آذر1394، کد خبر: 934403: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین