پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: لرستان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری دو کرسی دارد.

شعار سال: سید سعید شاهرخی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان، یک‌شنبه، 22 آذرماه در جلسه شورای اداری لرستان که در سالن آمفی‌تئاتر استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تبریک حلول ماه ربیع‌الاول، گفت: در اوج پیروزی انقلاب امام راحل(ره) تاکید بر رای مردم داشتند و خوشبخانه رای مردم در سنوات گذشته اثبات شده که تاثیرگذار است و در توسعه کشور تاثیرگذار بوده است.

وی افزود: مفتخریم در نظام جمهوری اسلامی 110 نفر شورایی تحت عنوان شورای اسلامی در حال تصمیم سازی هستند که این خود به‌معنای مردم‌سالاری دینی است.

معاون استاندار لرستان با بیان این‌که در انتخابات زمینه‌ای به‌وجود می‌آید که گردش نخبگان ایجاد شود، بیان کرد: برهمه ما فرض است که زمینه حضور حداکثری مردم را در پای صندوق‌های رای فراهم کنیم و این چیزی است که دشمن را همیشه نگران کرده است.

وی عنوان کرد: حضور حداکثری یعنی همه سلیقه‌ها به‌عنوان انتخاب شونده و انتخاب کننده حضور پیدا کنند و ملاک ما در برگزاری انتخابات قانون است.

شاهرخی تصریح کرد: چیزی که در انتخابات کارکرد دارد ایجاد فضایی توام با صفا، صمیمیت و تحقق فرمان رهبر انقلاب در خصوص همدلی و همزبانی است که در استان این فضا وجود دارد.

وی گفت: خوشحال هستیم که تیم نظارت افردی متدین و خوشنام هستند، اما برگزاری و اجرای انتخابات به‌عهده وزارت کشور و در شهرستان‌ها به‌عهده فرمانداران است و از حضور هیئت تظارت انتطار داریم به ما کمک کنند که اجرای قانون کنیم

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان بیان کرد: جلسات متعددی را برای آماده کردن استان انجام داده‌ایم و استانی خوب برای برگزاری انتخاباتی باشکوه هستیم

وی با بیان این‌که استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری دو کرسی دارد، عنوان کرد: در یازده شهرستان هفت حوزه انتخاباتی و 9 کرسی نمایندگی داریم و براساس پیش‌بینی اولیه هزار و 443 صندوق و دو هزار و 886صندوق برآورد اولیه داریم.

شاهرخی گفت: در بخش اجرا12 هزار نفر بر صندوق‌ها نظارت دارند و بالغ‌بر 2 هزارو 800 خودرو در ایام انتخابات به‌کار گرفته می‌شود و نیز استفاده از بالگرد و حدود و هزار 600 رایانه را در آن ایام به‌کار می‌گیریم .
وی با بیان این‌که ملاک ما در تمامی فرایند انتخابات قانون است، عنوان کرد: در رابطه با تشکیل هیئت‌های اجرایی تمام فرایند را تعریف کرده و کسی حق سهم‌خواهی ندارد چراکه معتمدان تعریف شده‌اند .
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان گفت: در رابطه با گرایشات مملکت را نمی‌توان به یک جریان خاص سپرد بلکه تمام افرادی‌که در درون نظام هستند و اعتقاد به قانون اساسی نظام دارند باید در عرصه انتخابات شرکت کنند .

وی عنوان کرد: اگر همه به یک جریان فکر کنند امکان خطا و مخدوش شدن انتخابات وجود دارد پس از تفکرهای مختلف در هیئت‌های نظارت باید استفاده شود.

شاهرخی افزود: افتخار ما این است که فرمانداران و مدیران ما تجربه بالایی در زمینه انتخابات دارند و اطمینان می‌دهیم انتخاباتی سالم، پرشور و قاتون‌مند را برگزار کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري موج نیوز، تاریخ انتشار 22 آذر 1394، کد مطلب: 4300: www. mojnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین