پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۶۸۷۳
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
یوسف حسنی گفت: تعداد داوطلبین در چهار شهر نطنز، بادرود، طرق رود و خالد آباد ۱۱۴ نفر بود که به تفکیک در نطنز ۳۷ نفر، در بادرود ۴۷ نفر، در خالدآباد ٨ نفر و در شهر طرق رود ۲۲ نفر ثبت نام کردند.

شعار سال: فرماندار نطنز صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران در مورد آمار ثبت نام در انتخابات شورای شهرها و روستاهای نطنز اظهار کرد: ۴۰۶ داوطلب برای انتخابات شوراها در شهرها و روستاها ثبت نام کرده اند که ۳۷۹ نفر آن مرد و ۲۷ نفر زن بوده‌اند.

یوسف حسنی افزود: تعداد داوطلبین در چهار شهر نطنز، بادرود، طرق رود و خالد آباد ۱۱۴ نفر بود که به تفکیک در نطنز ۳۷ نفر، در بادرود ۴۷ نفر، در خالدآباد ٨ نفر و در شهر طرق رود ۲۲ نفر ثبت نام کردند.

وی با بیان این که تعداد داوطلبان شورا در روستاهای بخش مرکزی نطنز و بخش امامزاده ۲۹۲ نفر است، بیان کرد: بیشترین فراوانی تحصیلی در انتخابات شورای شهر با مدرک لیسانس و ١٠۴ نفر و بیشترین فراوانی تحصیلی در انتخابات شورای روستا همان سواد خواندن و نوشتن بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان نطنز اضافه کرد: تعداد ۵۶ نفر در سن ۵۶ تا ۶۰ سال، ۳۵ نفر زیر ۳۰ سال و ۱۰ نفر بالای ۷۵ سال در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای نطنز ثبت‌ نام کردند.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان ستاد انتخابات شهرستان نطنز تا آخرین لحظه مشغول ثبت‌نام از داوطلبان بودند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آوای نطنز، تاریخ 7 فروردین 96، کد مطلب: 55392: www.avayenatanz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین