پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۲۱۴
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حماسه ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ که یادآور رشادت‌های امت اسلامی در مقابل حکومت ستم‌شاهی و مستکبران است رابطه امت با امام(ره) را مستحکم کرد.

شعار سالحجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت 15 خرداد در بوشهر این روز را نقطه عطفی در سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: قیام 15 خرداد سال42 در اعتراض به دستگیری امام (ره) در قم، نقطه عطفی در تاریخ مبارزات سیاسی مردم ایران علیه رژیم طاغوت و سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه پایه‌گذاری پیروزی انقلاب اسلامی در 15 خرداد سال 1342 رقم خورد گفت: در حقیقت زیرساخت پیروزی انقلاب اسلامی در 15 خرداد ایجاد شد به‌گونه‌ای که اگر این حرکت عظیم نبود، شاید انقلاب اسلامی در بهمن 57 به پیروزی نمی‌رسید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر مهم‌‌ترین پیام 15 خرداد را رابطه ناگسستنی بین امت و امام(ره) دانست و خاطرنشان کرد: حماسه 15 خرداد سال 1342 که یادآور رشادت‌های امت اسلامی در مقابل حکومت ستم‌شاهی و مستکبران است رابطه امت با امام(ره) را مستحکم کرد.

سروستانی با بیان اینکه از 15 خرداد سال 42 ریشه‌های حکومت ستم‌شاهی متزلزل، و نظام انقلاب شکل گرفت به تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل پرداخت و گفت: حرکت‌های حضرت امام خمینی (ره) ریشه قرآنی دارد و تسلیم بودن امام (ره) در مقابل فرامین الهی ایشان را به درجات متعالی ارتقاء داد.

وی با تسلیت جانسوز ارتحال امام راحل در 14 خرداد سال 1368 به انتخاب، مقام معظم رهبری اشاره و خاطر نشان کرد: انتخاب شایسته حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای به عنوان جانشین خلف امام راحل و مقام معظم رهبری در 14 خرداد مرهمی بر قلوب سوخته عاشقان روح الله بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر قدردانی از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی و ولایت فقیه افزود: همان طوریکه امام خمینی(ره)اشاره فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملکت آسیبی نبیند باید همگان تبعیت خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کنیم چرا که راه نجات و پیشرفت ایران و ملت در گرو پیمودن راه این رهبر الهی و ولایت فقیه است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 15 خرداد 96، کدمطلب:1428251، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین