پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۸۷۱
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۳
نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس گفت:وزیر نفت با احداث مینی پالایشگاه نفت در پلدختر موافقت کرده است.

شعار سال: سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر ومعمولان در مجلس با اشاره به موافقت وزیر نفت با احداث مینی پالایشگاه در این شهرستان اظهار داشت:با مشارکت بخش خصوصی این کارخانه در شهرستان احداث خواهد شد.

وی عنوان کرد:در این رابطه برای بررسی بیشتر موقعیت مکانی احداث پروژه ،سرمایه گذار یا نمایندگان بخش خصوصی به شهرستان سفر خواهند کرد.

کاظمی با تاکید براینکه با سرمایه گذار برای انتخاب هر مکانی که متناسب این پروژه باشد قول مساعد داده ایم عنوان کرد:تمام ظرفیت ها و توان شهرستان پلدختر و استان را به کار می گیریم تا شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان با بیان اینکه دستور امکان سنجی شیوه تحویل توسط وزیر نفت صادر و این مسائل فنی در حال بررسی است گفت: در خصوص تخصیص200تن نفت کوره در روز و 5000 بشکه نفت خام به صورت روزانه موافقت مهندس زنگنه را گرفته ایم .

کاظمی با بیان اینکه پلدختر از جمله شهرهای لرستان که بیشترین ذخائر نفتی را دارد تصریح کرد:داشتن پالایشگاه نفت در این شهرستان یک امری ضروری است تا مردم منطقه هم بتوانند از مزایای طلای سیاه در رونق اقتصادی و اشتغالزایی منطقه بهره مند شوند.

وی با تاکید براینکه این طرح ارتباطی با طرح پالایشگاه نفت قبلی پلدختر ندارد یادآورشد:این پروژه مینی پالایشگاه یک طرح جدیدی برای استفاده بهتر از ظرفیت های نفتی شهرستان است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی سفیر افلاک، تاریخ انتشار 24 خرداد 96، کد مطلب: 9992:www.safireaflak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین