پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۹۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳
«بمارکه» یکی از مناطق کوهستانی و زیبای کوهدشت است که دارای چراگاه های فصلی برای دامداران و عشایر کوچرو شهرستان کوهدشت٬به خصوص اهالی سوری لکی می باشد که همه ساله عشایر کوچرو از اوایل اسفندماه برای چرای دام هایشان به این منطقه کوچ می کنند و تا اواسط خردادماه به چرای دام هایشان می پردازند. […]

شعار سال: «بمارکه» یکی از مناطق کوهستانی و زیبای کوهدشت است که دارای چراگاه های فصلی برای دامداران و عشایر کوچرو شهرستان کوهدشت٬به خصوص اهالی سوری لکی می باشد که همه ساله عشایر کوچرو از اوایل اسفندماه برای چرای دام هایشان به این منطقه کوچ می کنند و تا اواسط خردادماه به چرای دام هایشان می پردازند.
بمارکه دارای طبیعتی بسیار زیبا٬ دیدنی٬ دلربا و بکر است که با وجود چشمه سارهای دائمی و پرآب در این منطقه به همراه درختان کهنسال بلوط٬ وزم (نارون)و چمنزارهای سرسبز٬ چشمه آب «باباخسرو»٬به همراه زیارتگاه بابا خسرو و وجود گورهای قدیمی در این منطقه همواره مکانی رویایی برای طبیعت دوستان و عشایر بوده است.

وجود گورستان قدیمی در این منطقه حاکی از سکونت بشر از قدیم الایام در این منطقه بوده است. زیبایی های این منطقه را از دریچه دوربین و نگاه عکاس و خبرنگار طبیعت دوست کشکان آرش آزادی مشاهده می کنید.





















با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه تحلیلی خبری کشکان، تاریخ انتشار 6 خرداد 96، کد مطلب: 66921:www.kashkan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین