پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۷۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴
رئیس اتاق اصناف مرکز استان اصفهان گفت: مالیات، بیمه و قوانین کارگری بزرگترین مشکل مشترک اتحادیه ها و واحدهای صنفی است.

شعار سال: رسول جهانگیری صبح جمعه، در همایش تجلیل از اصناف اظهار داشت: برای ریل گذاری صحیح در مسیر اشتغال و تولید اصناف کمیته اقتصاد مقاومتی در اتاق اصناف مرکز استان اصفهان تشکیل شده است.

وی بیان داشت: در استان اصفهان بیش از ۲۰۰ هزار واحد صنفی در حال فعالیت هستند و در صورتی که موانع کسب و کار و اشتغال شناسایی رفع شود می توان شاخص های تولید و اشتغال در اصناف را به طرز قابل توجهی افزایش داد.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان با بیان اینکه حرکت های عمیق و زیربنایی در این شش ماه آغاز شده است، افزود: موفقیت ما در زمینه تعامل و همکاری هیات رئیسه اتاق و اتحادیه های صنفی بالاتر از انتظارات بود البته در زمینه برخی از کارهای با مشکلاتی در سطح اجرا مواجه شدیم که سرعت حرکتمان را گرفت اما همچنان در حال حرکت رو به جلو هستیم.

وی تحول و رشد اتاق در شش ماهه اخیر را ناشی از رای و تمایل اتحادیه ها به تغییر دانست و اظهار داشت: کمبود فضای فیزیکی در اتاق اصناف و بروز برخی از مشکلات برای کمیسیون های شش گانه اتاق از چالش های پیش روی اصناف است.

جهانگیری گفت: اتاق اصناف ملکی را در اختیار دارد که در گذشته در اختیار یکی از نهادهای اقتصادی بود که به واسطه کمک های استاندار اصفهان این فضا به زودی به اتاق اصناف بازگردانده خواهد شد.

وی تصریح کرد: این ساختمان تا پایان سال تحویل اتاق اصناف خواهد شد و کمیسیون های تخصصی و دبیران آنها در این نهاد مستقر خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف استان اصفهان گفت: روابط خوب اتاق اصناف با مدیریت بازرسی اصناف و هماهنگی سیاست های اتخاذ شده با آنچه در اجرا شاهد آن هستیم این دو نهاد را به یک ید واحد پرقدرت تبدیل کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 2 تیر 96، کد مطلب: 4012709:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین