پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۹۰۲
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
ريیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: میزان تابش فرابنفش(uv) در استان اصفهان حدود 10 پیش‌بینی شده است که این شاخص میزان بالایی است و تا حدود زیادی در مردادماه افزایش پیدا می‌کند.

شعار سالحسن خدابخش اظهار کرد: افزایش تابش خورشید و دما موجب افزایش تابش فرابنفش (uv) خواهد داشت و ميزان اين تابش در تابستان افزایش پیدا می‌کند. تاثیر آن با در معرض قرارگیری ارتباط مستقیم دارد و باعث عوارض پوستی و آسیب به چشم می‌شود که میزان تابش uv در مکان‌های سرپوشیده و سایه کم‌تر است.

ر‌يیس اداره پیش‌بینی هواي اداره کل هواشناسی استان اصفهان به مردم توصيه كرد که در ساعات بین 11 تا 16:30 سعی کنند در معرض نور خورشید قرار نگیرند و کارهای خارج از محیط سرپوشیده خود را به قبل یا بعد از این ساعات موکول کنند.

برپایه استاندارد شاخص جهانی تابش فرابنفش خورشیدی، اگر این شاخص روی اعداد یک و دو باشد، بی‌خطر است. شاخص سه، چهار و پنج نشان‌دهنده کم‌خطر بودن آن و شاخص شش و هفت نشان‌دهنده خطر زیاد است. شاخص هشت، هشت و ۱۰ بیانگر خطر بسیار زیاد و شاخص ۱۱ اعلام می‌کند که خطر بسیار شدید است.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 10 تیر 1396، کد مطلب: 964-1990-5 :www. isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین