پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۹۴۹۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
نماینده ولی فقیه در فارس گفت: شهادت و فضل پروردگار برای همگان است و باید از این موقعیت استفاده کرد.

شعار سال: اسدالله ایمانی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی از کتاب «بوی توش عطر»، گفت: اینکه چه عواملی باعث می شود افرادی این مسیر را با اعتقاد کامل آغاز و تا آخر ادامه دهند و شهادت را نعمت بدانند عوامل مختلفی است.

وی ادامه داد: هرکدام از عوامل در چنین فکر و اندیشه تاثیرگذار است و می تواند هر فردی را از خاک جداکند و الهی شوند و فضل پروردگار برای همه این امکانات را فراهم می کند.

امام جمعه شیراز تاکید کرد: شهید نصرالله ایمانی سربازی رفته بود و کار هم داشت، یک روز در رادیو از جانب امام(ره) و برخی روحانیون شاخص دعوت می شوند که هرکس توانایی و آشنایی دارد به میدان جنگ برود و او نیز مغازه را تعطیل کرد و رفت.

برادر شهید ایمانی یادآور شد: شهید نصرالله ایمانی با شهید علم الهدی آشنا می شود و دگرگونی بیش از قبل از او به وجود می آید.

وی افزود: تربیت پدر این شهید را چنان بار اورد که پایبند به دین بود و در مسیر رشد و تعالی قرار گرفت و این آخرین فرزند پسر خانواده با تربیت پدر بزرگ و عازم جبهه شد.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: بارها شهید نصرالله به پدر گفت که خسته ام و دعا کن شهید شوم که پدر می گفت دعا می کنم زخمی بشی که در چند نوبت هم زخمی شد.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: گفت و گوی لطیف پدر و پسر حتی بعد از شهادت نیز برقرار بود و این رابطه با الفبای مادی قابل تفسیر نیست.

برادر شهید نصرالله ایمانی یادآور شد: شهید نصرالله در عالم برزخ آزاد بود همانگونه که پدر ایشان هم اینگونه است و نمونه های بسیاری وجود دارد.

آیت الله ایمانی تاکید کرد: امروز بیش از ۱۱۰۰ شهید در شهرستان کازرون داریم که این تعداد اثر قلمی از آنها منتشر نشده و از اول تا آخر قلم زنی کنند ولی این شهید هفت سفر برای خودش طراحی کرده است.

امام جمعه شیراز افزود: سفر هفتم در عملیات بیت المقدس به شهادت رسید و این قلم زنی از روز اول بوده است و این کتاب همان دست نوشته ها است که زمانی به چاپ رسید و پس از پایان نسخه ها حوزه هنری تهران به شکل دیگری چاپ کرد.

وی ادامه داد: آثار قلمی شهدا باید به رشته تحریر در آید تا برای نسل هایآینده به یادگار بماند.

نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: موفقیت های امروز در عرصه های دفاعی نتیجه صبری است که رزمندگان در دوران بنی صدر با دست خالی در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 14 تیر 96، کد مطلب: 4022190:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین