پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۳۸۰
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
ابراهیم نوروزی درونکلا کار دار سابق جمهوری اسلامی در عربستان سعودی به سمت رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران منصوب شد .

شعار سال: نوروزی دانش آموخته مقطع فوق لیسانس روابط بین الملل ،گرایش آسیای مرکزی و قفقاز است.

بنابر این گزارش، کارشناس سیاسی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مقدونیه ،رایزن سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان، معاون سر کنسولگری و کاردار جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی از جمله سوابق نوروزی است.

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران آذر ماه 1391 در ساری آغاز به کار کرد.

با آغاز فعالیت این دفتر، امور مربوط به بخش بازرگانی خارجی، گردشگری و صدور ویزای فرودگاهی و اسناد خارجی در استان مازندران انجام می شود.

مازندران با بهره مندی از پتانسیل های مختلف در حوزه های تجاری ، اقتصادی از جمله وجود سه فرودگاه ، بنادر به خصوص بندرویژه امیرآباد، ساحل و مناطق گردشگری بستر مناسبی را به منظور حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کرده است.

مازندران اکنون در حوزه محصولات کشاورزی و ماشین آلات، سیمان و موادغذایی توان و آمادگی صادرات را به تمام کشورهای حاشیه دریای خزردارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری خبرساری، تاریخ انتشار 30 مرداد 96، کدمطلب: -:www. khabarsari.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین