پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۲۸۲۱
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک پیام شهید محسن حججی برای دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو، محو اسرائیل است.

شعار سال: احمد سالک در حاشیه مراسم تدفین شهید محسن حججی با اشاره به پیام شهید حججی برای ملت ایران اظهار داشت: خداوند متعال قدرت خود را در سطح جهان با قهرمانی، شهادت، ایمان و فضیلت امثال شهید حججی به نمایش گذاشته است و این ها نشانه‌هایی از قدرت خداوند متعال است.

وی افزود: این پیام چندین مطلب نظیر پیروزی اسلام در جهان، خون دادن و حضور پیدا کردن برای گسترش فرهنگ اسلام، وحدت ملت شریف ایران حول محور ولایت و مقام معظم رهبری، ظلم‌ستیزی و کفرستیزی، استقامت ملت در برابر جهان‌خواران و خون‌خواران بین‌المللی، قرار گرفتن خانواده‌ها در مسیر اسلام، انس گرفتن با قرآن و عترت و همچنین بستگی داشتن عمق استراتژیک امنیت کشور به حضور در صحنه‌های مقابله با داعش و تکفیری‌ها را در بر دارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی پبرامون مقابله با ظلم بیان کرد: اگر کسی در گوشه‌ای از جهان قصد حرکتی مخالف در جهت اسلام داشته باشد، در سنگرها با آن ها مقابله خواهد شد که به گفته امام(ره) در هر کجای دنیا مبارزه‌ای علیه ظلم صورت بگیرد، آن جا سنگر ماست.

وی تصریح کرد: بدون شک پیام شهید محسن حججی برای دونالد ترامپ و بنیامین نتانیاهو، محو اسرائیل است

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 6 مهر 96، کد مطلب: 1532472 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین