پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۳۴۷
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰
رئیس آموزش و پرورش میناب گفت: کانکس های کلاس درس خریداری شده برای جایگزیزینی مدارس تخریبی وارد میناب و به مدیران مدارس تحویل داده شد.

شعارسال: غلامرضا سالاری میری، با اشاره به روند نامناسب تحصیل در مدارس تخریب و ناایمن گفت:اولین گروه از کانکس های کلاس درس که برای جایگزینی موقت مدارس تخریبی در نظر وخریداری شده اند وارد شهرستان میناب شد.

سالاری گفت:با پیگیری مجدانه مسئولان شهرستانی واستانی برای ایجاد یک کلاس درس برای دانش آموزانی که در مدارس نا ایمن وتخریب شده مشغول به تحصیل بوده اند ۳۰کانکس کلاس درس خریداری شد که اولین محموله آنها به میناب وارد وبا تجهیز کردن آن به مدیر مدرسه در روستای زهوکی تحویل داده شد.

رئیس آموزش وپرورش شهرستان میناب بیان داشت:بقیه کانکس های خریداری شده در راه شهرستان میناب هستند که با توجه به ایام محرم واعمال محدودیت ترافیکی در روز های آینده به این شهرستان وارد می شوند.

سالاری گفت: کانکس های بعدی از اولین گروه خریداری شده با ورود وتحویل به آموزش وپرورش تجهیز وبا با تحویل به مدیران مدرسه در روستاهای پولاد قاسمی، کولغ کلم وحلوایی جانمایی می شوند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 6مهر1396، کدخبر: 4100596: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین