پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۹۰۱۶
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
معاون فرهنگی، آموزشی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از راه‎اندازی کانون نمایش‎نامه نویسان تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در این استان خبر داد.

شعار سال: محمدعلی طالعزاری صبح امروز اظهار کرد: کانون نمایشنامه نویسان تئاتر انقلاب و دفاع مقدس استان گلستان با هدف حمایت از فعالان این عرصه راهاندازی شد تا شاهد ارتقاء سطح کیفی و کمی تولیدات در این بخش باشیم.

وی تهیه متنهای نمایشی در راستای اهداف و رویکرد فرهنگی و هنری جامعه بزرگ ایثارگری و عموم مردم را مولفهای مهم خواند و تصریح کرد: تلاش ما حمایت معنوی از فعالان عرصه تئاتر انقلاب و دفاع مقدس است.

طالع‌زاری گفت: این حمایت در قالب معرفی آنان به مراکز تئاتری از سوی کانون صورت خواهد گرفت، شرکت در جلسات مجامع عمومی، حق رای، حمایت حقوقی و صنفی در مراکز تئاتری نیز در دستور کار است.

معاون فرهنگی، آموزشی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی تولید متون نمایشی باید گامهای ارزندهتری برداشته شود تا در راستای اهداف و رویکرد فرهنگی وهنری بتوانیم موفق عمل کنیم و حضور فعال و موثر در جریان و رویدادهای تئاتری استان و کشور داشته باشیم.

طالع‌زاری افزود: این کانون با حضور نخبگان تئاتری و نمایش نویسان تئاتر انقلاب در مرکز کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت استان گلستان تشکیل شد و قرار است نسبت به عضوگیری اعضا اقدام شود تا انشاءالله در اولین فرصت گردهمایی بزرگی در این خصوص برگزار شود.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه تحول‌آفرینی تئاتر بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی حوزه تئاتر در زمینه رویکردهای فرهنگی و اجتماعی دچار تحول شد اما در محتوابخشی همچنان باید تقویت شود.

معاون فرهنگی، آموزشی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان اینکه هنرمندان تئاتر باید در تولید آثار فاخر اهتمام بیشتری داشته باشند، ابراز کرد: در قالب هنر تئاتر می‌توان هویت دینی و ملی را به جامعه انتقال داد و در عرصه فرهنگی و هنرهای نمایشی گام های بلندی برداشت.

طالع‌زاری گفت: کانون نمایشنامه نویسان تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گلستان از دیگر برنامه‌های حمایتی خود را بر محور تقویت و پشتیبانی از نمایش‌نامه‌های با کیفیت قرار داده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 5 آبان 96، کد مطلب: 13960805000074:www.golestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین