پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۰۷۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
با آمدن خادمی به لرستان به عنوان استاندار ، حدس و گمان هایی بسیاری شکل گرفت ولی آنچه که از همه مهمتر بودآغاز مثبت فعالیت های وی در استان لرستان بود.

شعار سال: خادمی در ابتدای ورود به استان لرستان دست به کار مهمی زد وی در همه جلسات مختلف استان اعلام کرد که برپایه برنامه علمی و منسجم عمل خواهد کرد و مدیران باید در این مهم وی را همراهی نمایند.
بدیهی است وقتی استانداری می خواهد برنامه های خود را عملیاتی نمایدمی بایست یک تیم همراه را تشکیل داده تا بتواند برنامه توسعه استان را اجرایی نماید.
موسی خادمی پس از مطالعه استان و ارائه پیشنهاداتی جهت تهیه برنامه مدون در زمینه های مختلف اکنون باید به وعده هایش عمل کند و لرستان زیبا را که تعبیرش در همه برنامه هاست را توسعه دهد و به همین خاطر می بایست مدیران را مطابق برنامه هایش برگزیند تا بتوانند وی را همراهی کنند، چه تفاوتی می کند که مدیران از کدام استان انتخاب شوند، مهم توسعه استان است، هرچند که لازم است استاندار به نیروهای فعال و همراه استان نیز توجه داشته باشد و ضمن میدان دادن به جوانان استان زمینه رشد را برایشان نیز فراهم نماید .

اما اصل بر توسعه استان است و اینکه برخی با انتخاب دو یا چند مدیر توسط استاندار از استانی دیگر به وی حمله می کنند به نظر خیلی منطقی نیست و باید منتظر تحقق وعده های استاندار ماند و بدون ایجاد حاشیه های این چنینی اجازه داد تا استاندار در محیطی آرام برای رشد استان تلاش نماید.
خادمی تا کنون نشان داده است که ظرفیت های استان را خوب شناخته و در همین راستا با همراهی نمایندگان و تعامل با مدیران ارشد کشور زمینه را برای فعال کردن ظرفیت های استان فراهم نموده و درهمین مدت کوتاه دیدارهای استاندار با پایتخت نشینان و بیان دغدغه های استان حاکی از این موضوع است.
البته استاندار هم باید برنامه هایش را اجرایی کند تا ضمن دستیابی به اهداف کوتاه مدت، امیدی که در لرستان ایجاد شده است را دوچندان کند و دستاوردهایش را ملموس تر نماید تا شهروندان لرستان نیز به عینه بهبود فرایندها را در این تغییرات مدیریتی درک نمایند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 28 آذر 96، کد مطلب: -: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین