پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۵۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
رئیس هیات پینگ‌پنگ لرستان گفت: عدم باشگاه‌داری توسط بخش خصوصی چالش اساسی پینگ‌پنگ این استان است.

شعار سال: محسن اسدبیگی بیان کرد: هرساله بر اساس تقویم ورزشی شاهد اعزام پینگ‌پنگ‌بازان لرستانی به مسابقات کشوری بوده و خوشبختانه ورزشکاران این استان تاکنون موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: مشکل اساسی ورزش لرستان و مخصوصا پینگ پنگ استان، نبود باشگاه‌های ورزشی بوده و همچنین عامل باعث شده است که نتوانیم آنگونه که باید و شاید در مسابقات مختلف کشوری شرکت کنیم، این در حالی است که در سایر استان‌ها این معضل کمتر به چشم می‌خورد.

رئیس هیات پینگ‌پنگ لرستان عنوان کرد: به دلیل نبود باشگاه و یا همان اسپانسر امسال نتوانستیم در لیگ‌های مختلف کشوری شرکت کنیم.

اسدبیگی بیان کرد: بخش خصوصی می‌تواند با هزینه ۱۰ تا ۲۰ میلیون تومان در سال اقدام به تشکیل باشگاه و حمایت از پینگ‌پنگ‌بازان استان کند که متاسفانه هنوز نتوانسته‌ایم از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی گفت: رقابت چند استان برای گرفتن میزبانی لیگ دسته یک کشور بسیار دشوار است، اما انتظار داریم مسئولان از این رشته حمایت بیشتری کنند، چرا که مطمئنا سرمایه‌گذاری در ورزش می‌تواند بسیاری از معضلات اجتماعی را کاهش دهد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ 1 بهمن 96، کد مطلب: -: www.porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین