پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۱۹۳
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
نماینده مردم الیگودرز گفت: راه ارتباطی ۱۸۰ روستای این شهرستان به علت شرایط آب و هوایی مسدود شده است.

شعار سال: نماینده مردم الیگودرز اظهار کرد: بارش شدید برف در شهرستان الیگودرز، راه ارتباطی ۱۸۰ روستا در بخش‌های مختلف این شهرستان را مسدود کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه امکانات کافی راهداری در این منطقه وجود ندارد که امیدواریم برای تسهیل امور مردم این روند تسریع شود.

نماینده مردم الیگودرز تصریح کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به الیگودرز و بازدید از مناطق صعب‌العبور این شهرستان، قول مساعدی مبنی بر تامین ماشین‌آلات کافی برای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای الیگودرز و تجهیز راهدارخانه‌های این شهرستان دادند که متاسفانه هنوز محقق نشده است.

خدابخشی افزود: مسدود بودن گردنه گله بادوش باعث قطع راه ارتباطی ۲۱ هزار نفر از مردم شول‌آباد به مرکز شهرستان شده و مسیر فرسش و بسیاری روستا‌های دیگر هم به کلی مسدود است.

وی خاطرنشان کرد: از مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور می‌خواهم به وعده‌های خود برای رفع مشکلات الیگودرز عمل کنند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ 9 بهمن 96، کد مطلب: 368113: www.icana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین