پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۷۳
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
اصغری گفت: در همه جای کشور تشکلات با مشکلاتی روبرو هستند اگر بتوان از تشکل هایی که به رسمیت شناخته شدند استفاده کرد می توان بسیاری از موانع و مشکلات را مرتفع کرد.

شعارسالاصغری گفت: در همه جای کشور تشکلات با مشکلاتی روبرو هستند اگر بتوان از تشکل هایی که به رسمیت شناخته شدند استفاده کرد می توان بسیاری از موانع و مشکلات را مرتفع کرد.

کامران اصغری در نشست سه جانبه گرایی دولت، کارگر و کارفرمایان مازندران درسالن اجتماعات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با ابراز خشنودی از اینکه نشست با موفقیت دولت در سطح بین المللی متقارن شده از زحمات دولت تشکر کرد واظهار داشت: امیدوارم با تلاش که صورت گرفت زمینه گشایش مسائل مختلف کشورفراهم شود.

وی به فعالیت تشکلات در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: در همه جای کشور تشکلات با مشکلاتی روبرو هستند اگر بتوان از تشکل هایی که به رسمیت شناخته شدند استفاده کرد می توان بسیاری از موانع و مشکلات را مرتفع کرد.

مدیر کل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ، گفت: اززمانی تشکلات شکل گرفت با مشکلاتی از سوی دولت مواجه شد ودر نهایت، دولت به این تنیجه رسید که باید از این دو قشر جامعه حمایت کند تا تقویت شود، زیرا استحکام کارفرما و کارگر به نفع دولت است.

اصغری، گفت:توجه به تشکلات از جمله برنامه های مهمی بود در سیاست های کلان دولت به آن پرداخته شد و این نشان میدهد شان کارگر و کارفرما باید در جامعه حفظ شود و از آنها به خوبی حمایت شود.

وی به مراجع حل اختلاف در حوزه کارگری و کارفرمایی به دلیل اهمیت این دو قشر از جامعه اشاره کرد و گفت:خوشبختانه در مراجع حل اختلاف استان هیچ خللی وجود ندارد .

اصغری آرایی که صادر می شود بیشتربا اتفاق نظر است و این نشان می دهد که کارگر ، کارفرما و دولت به درک متقابل رسیدند.

مدیر کل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه تشکلات می توانند در روند توسعه جامعه اثر گذار باشند ، گفت: برای پیشبرد کارها و هدفی درست می توان از تجارب تشکل های دیگر کشورها استفاده کرد .

وی اتحاد بین کارگر و کارفرما را از مقوله های مهم تشکلات دانست و افزود: همه ما باید نگاهمان تولید و توسعه اقتصادی برای کشور باشد.

اصغری به تبصره دو ماده 38 قانون مالیات برارزش اشاره کرد و افزود: این قانون باید اجرایی شود تا مبلغی از این قانون که باید به واحد برگردد بازگردانیم.

مدیر کل، تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه در این نشست باید با همدلی و تعامل بتوانیم راهکارهای مناسب برای حفظ و مرتفع کرده مشکلات این مثلت تدابیر درستی اتخاذ کنیم بر لزوم تکرار این جلسلات در برنامه های آتی در استان تاکید کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی " شمال امروز " ، تاریخ انتشار شنبه 03 بهمن 1394 کد مطلب : 8151 : www. shomaleemrooz.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین