پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۰۰
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۲
مدیرکل راه و شهرسازی و رییس‌کل دادگستری استان کرمان در نشست مشترک بر ضرورت تثبیت مالکیت و اخذ اسناد اراضی دولتی تاکید کردند.

شعار سال: در نشست مشترک محمدمهدی بلوردی مدیرکل راه و شهرسازی با یدالله موحد رییس‌کل دادگستری هم‌چنین بر برگزاری جلسات مشترک با قضات دادگستری به‌ویژه قضاتی که با موضوع زمین و اراضی دولتی مرتبط هستند، هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی به‌ویژه ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی و راه و شهرسازی، استفاده از ظرفیت شوراهای تامین استان و شهرستان ها و حضور فعال در کمیسیون‌های ماده 100 و ماده 99 تاکید شد.

در زمینه‌ی راه‌ها نیز تاکید شد با توجه به تعداد پرونده‌هایی که در محاکم قضایی وجود دارد، رفع نقاط حادثه‌خیز و حرکت به سمت شناسایی و رفع این نقاط در دستور کار قرار گیرد.

هم‌چنین مقرر شد طی یک ماه آینده، برای بررسی موضوعات مربوط، جلسه‌ای با حضور قضات دادگستری و مدیران منابع طبیعی، ثبت اسناد و املاک، بنیاد مسکن، امور اراضی و راه و شهرسازی برگزار شود.

بنابر این گزارش، بهمن‌ماه امسال 56 هکتار از اراضی دولتی در دو منطقه‌ی اختیارآباد و امیرآباد کرمان، 70 هکتار از اراضی دولتی شهرستان رفسنجان و بیش از 20 هکتار زمین کشاورزی در شهرستان کرمان که تغییر کاربری داده شده بود، با رفع تصرف از دست زمین‌خواران آزاد و به دولت برگردانده داده شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی کرمانشهر آنلاین، تاریخ انتشار 24 بهمن 1394، کد مطلب: 9411212: www. kerna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین