پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۱۰
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
شریف ضمن انتقاد از خلف وعده مسئولان در مورد قول مساعد برای محل استقرار خانه احزاب گفت: خانه احزاب هنوز محل استقرار دائمی ندارد و خانه به دوشی آن ادامه دارد.

شعار سال: احمد شریف، رییس کمیته اطلاع رسانی خانه احزاب ضمن انتقاد از خلف وعده مسئولان در مورد محل استقرار خانه احزاب گفت: این خواسته حداقلی برای مهمترین جامعه صنفی است که دارای 186 عضو است تا محلی برای استقرار فعالیتهای انها در نظر گرفته باشد. متاسفانه هنوز با توجه به نزدیکی زمان انتخابات خانه احزاب محل استقرار دائمی ندارد .

وی با اشاره به پیشنهاد میزبانی احزاب آسیایی از سوی هیئت اجرایی به ایران در سال اینده اظهار کرد: این پیشنهاد مورد استقبال واقع شد اما با توجه به حضور کشورهای آسیایی هنوز خانه احزاب مکان مشخصی برای استقرار ندارد و با توجه به پیشنهاد برگزاری همایش احزاب آسیایی در تهران هنوز زمینه و مقدمات لازم برای برگزاری این همایش فراهم نیست .

وی اظهار کرد: ایران از موسسین اصلی ایکاپ و نهاد اجرایی است و باید آمادگی لازم برای برگزاری این همایش در داخل کشور به وجود آید تا خانه احزاب نیز بتواند فعالیتهای خود را با تمرکز کامل انجام دهد .

شریف اظهار کرد: جلسات خانه احزاب هنوز در وزارت کشور و یا در محل برخی احزاب برگزار می شود و هنوز خانه به دوشی خانه ...

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته پایگاه اطلاع رسانی تی نیوز، تاریخ انتشار 30 دی 1394، کد مطلب: 56062060: www. tnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین