پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۲۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: خطر وقوع سیلاب جدی است و باید آمادگی لازم را داشته باشیم.
شعارسال: مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: خطر وقوع سیلاب جدی است و باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

رضا آریایی بیان کرد: با ورود شاخه اصلی و بسیار فعال موج بارشی که به همراه خود توده‌های تندری و بسیار قوی را نیز در پی دارد، شاهد آغاز بارش‌های رگباری و بسیار شدید در استان‌های غربی کشور و ازجمله لرستان خواهیم بود. این پدیده شرایط را برای وقوع سیلاب و طغیان ناگهانی رودخانه‌ها فراهم می‌آورد.

آریایی بابیان اینکه این وضعیت تا عصر امروز ادامه خواهد داشت، افزود: اطلاع‌رسانی به نیروهای امدادی و آمادگی ماشین‌آلات سنگین در دستور کار ادارات شهرستان‌ها قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان پیش از این گفته بود: متوسط بارش سامانه اخیر استان، 30 میلیمتر بوده است.

رضا آریایی اظهار کرد: مقدار بارش نقطه‌ای سامانه هوایی اخیر تا ساعت 19شنبه در نورآباد 59 میلیمتر، دورود 37، الشتر و کوهدشت 36، رومشکان 33، دوره31، خرم‌آباد 30، بروجرد 28، پلدختر 21، ازنا 14 و الیگودرز 12 میلیمتر بوده است.

وی افزود: بارش‌ها تا روز دوشنبه ادامه دارد و اوج بارش‌ها برای فردا(یکشنبه) خواهد بود. تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده و تردد به آرامی در تمامی محورهای ارتباطی در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: احتمال وقوع بارش‌های تند و رگباری در ساعات آینده وجود دارد. به اعضای شورای مدیریت بحران شهرستان‌ها برای حفظ آمادگی لازم برای مواجهه با سیلاب احتمالی اعلام شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 29 بهمن 1396، کدخبر: 96112916237 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۳۰
0
0
با یه سیستم فاضلاب شهری خیلیییی ساده میتونن بیان و این خطراتو رفع کنن
ا.ف75
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
این سیلاب ها بسیاری از مراتع کشاورزی و باغ ها رو با اسیب های فراوونی مواجه میکنه مخصوصا تو بخش سیفی جات و گندم کاری
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین