پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۶۷
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
این پروژه که مجهز به سالن سینما هم می باشد برای بهره برداری و بدون مجهز کردن سالن سینما، نیاز به 250 میلیون تومان دیگر اعتبار دارد که با این مبلغ ساختمان بزرگ این مجتمع فرهنگی به طور کامل به پایان می رسد و قابل افتتاح و بهره برداری است.

شعارسال: بی شک مجتمع های فرهنگی در فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی هر منطقه نقش بسیار مهم و محوری دارند.

شهرستان پاسارگاد از معدود شهرستان هایی در استان فارس است که از وجود مجتمع فرهنگی در حال حاضر بی بهره می باشد.

در حال حاضر در شهرستان پاسارگاد دو مجتمع فرهنگی که یکی از آنها در بخش مرکزی ومحله علی آباد ودیگری در بخش پاسارگاد می باشد، را داراست که این دو پروژه سالهاست که در حال ساخت می باشند.

پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی شهرستان پاسارگاد که در زمینی به مساحت 1600 متر ودر دوطبقه که کارعملیاتی آن از سال 1389آغاز شده است، هنوز به پایان نرسیده به طوری که این مجتمع در حال فسیل شدن است.

موسی شرافتی پیمانکار پروژه مجتمع بزرگ فرهنگی شهرستان پاسارگاد در این باره در گفتگو با خبرنگار طنین پاسارگاد گفت: این پروژه از اواخر سال 1388 واوایل سال 1389 کار عملیاتی آن آغازشد وتا سال 91 و در مدت دو سال پروژه به سرعت پیش رفت تا جایی که تا همان سال 91 حدود 97 درصد،پیشرفت فیزیکی داشت.

طنین پاسارگاد،این پروژه که مجهز به سالن سینما هم می باشد برای بهره برداری و بدون مجهز کردن سالن سینما، نیاز به 250 میلیون تومان دیگر اعتبار دارد که با این مبلغ ساختمان بزرگ این مجتمع فرهنگی به طور کامل به پایان می رسد و قابل افتتاح و بهره برداری است.

اما حالا که با 97 درصد پیشرفت پروژه و اعتبار میلیاردی به این مرحله رسیده است، گویا هیچ اداره وارگانی زیر بار هزینه های مانده این پروژه نمی رود و هر اداره ای مسولیت اتمام و هرینه های آن را از سر خود باز می کند و در حقیقت این پروژه میلیادری این روزها کسی مسولیت اتمامش را برعهده نمی گیرد و این ملک در شهرستان پاسارگاد بی صاحب هست و روبه فسیل شدن!

طنین پاسارگاد،امید می رودمسولان استانی،نماینده مردم پاسارگاد در مجلس و مسولان شهرستانی تدبیری بیندیشندتا این ساختمان که به گفته پیمانکارش 97 درصد پیشرفت داشته،به صورت کامل تکمیل شود تا مردم فهیم شهرستان پاسارگاد نیز بتوانند از زیر ساخت های مناسب فرهنگی بهره مند شوند.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری طنین پاسارگاد ، تاریخ انتشار خبر 8 دي 1394، کدمطلب: 4774، www.taninepasargad.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین