پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۶۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
در سالروز شهادت یگانه دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) گوشه گوشه ایران رنگ ماتم و عزا به خود گرفته است، هر کسی در عزای بانوی دو عالم بر سر و سینه می‌زند و برای غربت علی (ع) و کودکانش اشک می‌ریزد.

شعارسال:در سالروز شهادت یگانه دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) گوشه گوشه ایران رنگ ماتم و عزا به خود گرفته است، هر کسی در عزای بانوی دو عالم بر سر و سینه می‌زند و برای غربت علی (ع) و کودکانش اشک می‌ریزد.

در سالروز شهادت یگانه دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) گوشه گوشه ایران رنگ ماتم و عزا به خود گرفته است، هر کسی در عزای بانوی دو عالم بر سر و سینه می‌زند و برای غربت علی (ع) و کودکانش اشک می‌ریزد .

مراسم‌های عزاداری از شب‌های گذشته در شهرهای مختلف ایران آغاز شده در کوچه کوچه‌های شهرهای سراسر کشور تا ظهر امروز و تا چند روز آینده برگزار می‌شود.

برخی هم عزاداری هایشان را با تشییع پیکر شهدای گمنام زینت دادند و برخی دیگر در حرم امام هشتم و کریمه اهل بیت به سوگ نشستند.


مردم تهران هم چند شبی می‌شود پای ثابت عزاداری ها و نوحه سرایی های ایام عزای حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها در حسینیه امام خمینی(ره) هستند.

همچنین امروز صبح تجمعات عزادار مردمی پایتخت در غالب هیأت های بزرگ عزاداری در امامزاده صالح (ع) ، میدان امام حسین (ع)، سعادت آباد، میدان شهدای هفتم تیر با برگزاری مراسم های نوحه سرایی و سینه زنی و سخنرانی در عزای مادر اهل بیت (ع) سوگواری کردند.

مدرسه علمیه مروی تهران هم همزمان با عزاداری ماه‌بانوی اسلام، میزبان چند شهید گمنام بود

.

در مشهد مقدس ، مردم در کنار عزارداری برای صدیقة کبری (س) پیکر چند تن از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم تشییع کردند ، همچنین مقام 52 شهید که شهادت آن‌ها تایید شده اما پیکرشان موجود نیست را گرامی داشتند.

مردم استان قم نیز به پیشگامی آیت‌الله صافی گلپایگانی و آیت الله وحید خراسانی به صورت حرکت دسته عزاداری ، به سمت حرم مطهر به سوگواری پرداختند.

مراسم عزاداری همچنین در بیوت آیات عظام مکارم شیرازی و نوری همدانی برگزار شد.

آئین خطبه‌‏خوانی حضرت زهرا (س) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز با حضور پرشور زائران و مجاوران برگزار شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 1 اسفند 96،کدخبر: 349293، www.ana.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United States of America
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
0
0
یا فاطمه الزهرا التماستان می کنیم که یاری مان کنیم تا هرچه زودتر بتوانیم ملزومات ظهور اربابنا فداه ، فرزند گرمی تان را فراهم کنیم الهی آمین
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین